Mennyit forog legnagyobb sebesseg fokozatban a Fiat Bravo (kb 1998-2000 evjarat, tehat facelift utani kiadas) motorja 90-110-130-nal? Es milyen atlagfogyasztassal lehet szamolni az ilyen autoknal?
1.2
90km/h 2500rpm
110km/h 3100rpm
130at nem tudom nem sűrűn megyek annyival de 120nál 3500rpm
amit megfigyeltem hogy 110es tempó az ideális neki,120nál már lényegesen többet eszik,a legnagyobb tempó amit kihoztam belőle 3személyel volt és óra szerint 168km/h.
110km/h 3személy M3 autópálya és egy kevés faluban hajtás végeredménye tankolásos méréssel 6liter alatt volt,ha jól emlékszem 5,88jott ki.
azóta volt még pár tankolásos mérésem és falvakban illetve autóúton használom és így december,január 6,5-6,3literek jöttek ki takarékos használattal illetve az enyhe tél miatt is.
Eleg rossz hire van a Bravo/Brava-nak. Nekem nincs tapasztalatom vele viszont korabban Citroen ZX coupeval jartam ami szinten nem egy jo hiru verda, de en imadtam.
Ti mennyire erzitek problemasnak a Bravot, nagyon rizikos ilyet venni, vagy azert jo auto ez? Mi a velemenyetek?
én szeretem és jól is jártam az enyémmel de biztos hogy sok rossz van köztük.
nekem ez az első bravom így nekem csak vele van tapasztalatom,ismerősom viszont panaszkodik az övére.
zsákba macskák ezek de minden használt autó az nem csak a fiat.
haver tavaly vett egy fordot aztán hidrotőkés,vissza vitte,bukott vagy 80ezret,később vett egy F es astrát amit sokan ajánlanak is ha csak pár 100ezer van kocsira.
egy darabig jó is volt de mostanság jönnek elő a gondok még hozzá elég szívatós gond mert autószerlők meg villamosságisok is csak találgatnak hogy mi lehet.
úgy hogy nem csak a fiattal van baj,bármelyiknél ki lehet fogni rosszat.
A kilincs malasa illetve a belso ter nyekergese, elfaradasa, gyors leromlasa mennyire jellemzo a facelift (1998) utani kiadasoknal? Ugy olvastam ezeknek az utolso kiadasoknak mar jobb a minosege. Ez valoban igy van?
Amugy mind a mai napig nagyon szep formaju autok, szerintem.
Mikor a francia Ciroenemmel szerelot kerestem, sokan szentsegeltek es nem akartak nagyon nyulni a francia verdahoz meg nem is ertettek hozza sok helyen. Mi a helyzet az olasz Fiattal? Siman lehet szerelot talalni mint mondjuk egy oreg Opelhez es azonnal tudjak hogy hova nyuljanak, vagy ez is problemas?
Es milyen az alkatresz ellatas meg az alkatresz arak? Mert regen ugye a Fiat ismert volt arrol, hogy olcson fenntarthato, dehat az regen volt, nem tudom, a Bravo hogy van...
ezt annyira nem tudom,olyant tudok hogy valaki csak francia kocsi szereléssel foglalkozik de hogy egy sima autószerelő műhelybe olaszt vagy franciát ne vállaljanak még nem halottam.
nekem sok mindent még nem kellet csinálni,vezérlés csere volt meg az önindítómat kellet kitisztítani.
a vezérlés cserét egy falubeli autószerelő csinálta otthon maszekban,az önindító tisztítást meg autószerelő végzettségű de nem benne dolgozó kollégám megcsinálta.
ja még egy kompenzátor csere volt,az meg egy nem tudom milyen végzettségű srác csinálta,csak ki kellet flexelni a régit az új kompenzátort meg be CO-zta ennyi az egész.
igazából ezek régi egyszerű szerkezetek szerintem bármelyik autószerelő vállalja,talán egy új olasz vagy új francia ami tele van elektronikával azok lehetnek bajosabbak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!