Régi Audi A4 dízel jó vétel?
Olyan autót vennék, amelyik keveset fogyaszt, és viszonylag olcsón fenntartható, viszont belém jött mégis az érzés, hogy vegyünk prémium gyártótól autót, viszont fenntartásra nem szeretnék éves szinten milliós nagyságrendű összeget költeni. Kezdetben Nissan Primera, Honda Civic, Opel Astra G kaliberű autókban gondolkodtam 600 000 Ft környékén, de aztán képbe jöttek az A4-esek. Akár 1,6 benzinest is hajlandó volnék venni, nem tudom melyik a jobb vétel, és a megbízhatóbb motor, 1,9 TDI, 1,9 PD TDI, vagy 1,6 benzines.
Milyen szervizköltségekkel, és milyen típushibákkal kell számolni egy 2000 környéki darabnál?
Nem kell tőle félni. Az 1.6 benzin kicsi hozzá, minimum 1.8 vagy 1.9 tdi.
Hibái vannak már közel 20 évesen:
-Az ajtókon van egy gumi díszcsík, ami alatt szeretnek rozsdásodni.
-Az alu lengőkarok nem tolerálják a magyar utakat, 2-3 évente csere. Kedvezmény nélkül 150-200 ezer Forint egy szett.
-Az ablakemlőben 2 műanyag elem, ami tartja az üveget 20 év után eltörik általában. 1500 Forint.
-A facelift előttieknek a hideg/meleg állító terelőlapátjáról elporlad a szivacs és utána nem lesz fűtés az autóban. A műszerfalat ki kell szerelni hozzá, de újraszivacsozással 150 Forintból javítható.
Az alkatrészárak megfizethetőek hozzá. A kopó-fogyó dolgok picivel drágábbak csak mint egy g Astrához. Ha nincs leültetve, gyári futóművel nagyon komfortos kocsi.
Hátul kicsi benne a lábtér viszont.
A Passat b5 műszakilag azonos vele, a lábtér viszont sokkal nagyobb hátul bennük.
Ha van kérdés írj nyugodtan.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!