Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Régi Audi A4 dízel jó vétel?

Régi Audi A4 dízel jó vétel?

Figyelt kérdés

Olyan autót vennék, amelyik keveset fogyaszt, és viszonylag olcsón fenntartható, viszont belém jött mégis az érzés, hogy vegyünk prémium gyártótól autót, viszont fenntartásra nem szeretnék éves szinten milliós nagyságrendű összeget költeni. Kezdetben Nissan Primera, Honda Civic, Opel Astra G kaliberű autókban gondolkodtam 600 000 Ft környékén, de aztán képbe jöttek az A4-esek. Akár 1,6 benzinest is hajlandó volnék venni, nem tudom melyik a jobb vétel, és a megbízhatóbb motor, 1,9 TDI, 1,9 PD TDI, vagy 1,6 benzines.

Milyen szervizköltségekkel, és milyen típushibákkal kell számolni egy 2000 környéki darabnál?



2019. jan. 19. 18:11
1 2
 1/14 A kérdező kommentje:
*kimaradt, hogy Audira nyilván nem 600 000 Ft-ot szánnék, hanem 7-800 ezret.
2019. jan. 19. 18:12
 2/14 anonim ***** válasza:
10%
7-800.000-ért inkább Passat B5, vagy Golf IV 1.9 (PD)TDI van jó állapotú, Audit nem vennék ennyiért
2019. jan. 19. 18:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 A kérdező kommentje:
Akár ezek is szóba jöhetnek. PD TDI-től kell félni egyébként?
2019. jan. 19. 18:24
 4/14 anonim ***** válasza:
100%
Az 1.9 PDTDI-től nem kell félni csak a 2.5 és a 2.0 PD kerülendő
2019. jan. 19. 18:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 anonim ***** válasza:
Amennyiben elmész vételárban az 1millióig akkor vehetőek a gyengébb 1.9pd-k is. (a 131lovasokból a szebbek inkább 1misi felett vannak)
2019. jan. 19. 18:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 anonim ***** válasza:
10%
általános tévhit, hogy a TDi az Isten és soha semmi baja. Onnan indulj kim hogy ezek legalább 400 ezret futottak.
2019. jan. 19. 22:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 anonim ***** válasza:
100%
1.6 benzin nagyon kicsi ebbe a kasztniba!
2019. jan. 20. 06:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 anonim ***** válasza:

Nem kell tőle félni. Az 1.6 benzin kicsi hozzá, minimum 1.8 vagy 1.9 tdi.

Hibái vannak már közel 20 évesen:

-Az ajtókon van egy gumi díszcsík, ami alatt szeretnek rozsdásodni.

-Az alu lengőkarok nem tolerálják a magyar utakat, 2-3 évente csere. Kedvezmény nélkül 150-200 ezer Forint egy szett.

-Az ablakemlőben 2 műanyag elem, ami tartja az üveget 20 év után eltörik általában. 1500 Forint.

-A facelift előttieknek a hideg/meleg állító terelőlapátjáról elporlad a szivacs és utána nem lesz fűtés az autóban. A műszerfalat ki kell szerelni hozzá, de újraszivacsozással 150 Forintból javítható.


Az alkatrészárak megfizethetőek hozzá. A kopó-fogyó dolgok picivel drágábbak csak mint egy g Astrához. Ha nincs leültetve, gyári futóművel nagyon komfortos kocsi.

Hátul kicsi benne a lábtér viszont.

A Passat b5 műszakilag azonos vele, a lábtér viszont sokkal nagyobb hátul bennük.


Ha van kérdés írj nyugodtan.

2019. jan. 20. 09:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 A kérdező kommentje:
Köszi mindenkinek a választ. Egyelőre az olvasottak alapján racionálisan maradok a VW Golf, G Astra es japán autó vonalon, bár érzelmileg az Audi közel áll hozzám, de hát a prémium az sajnos ezek szerint ennyi idősen is költséges. A lengőkartól félek inkább, az 2-3 évente azért nem kevés kiadás, és emellett akkor kell félretenni esetleges váratlan meghibásodásokra, plusz ha dízelt veszek akkor kettős tömegű stb. Átgondolom még ezeket.
2019. jan. 20. 11:15
 10/14 anonim ***** válasza:
0%
Nagyon nagyon lebeszélnélek ezekről! Főleg dízelről, ezek jó kocsik voltak annó, de már bennük van az a km ami ezeket is kinyírja! Főleg nyüglődni fog ha rövid távokon használod, hidd el tudom mit beszélek. Ami alkatrészeket felsoroltál igen, ezek cserések lehetnek egy dízelen (és be is fog jönni) és kell rá kalkulálni, de hidd el nincs annál pocsékabb érzés mikor el kell kezdened lapátolni a pénzt az autóba. Apropó turbó: ha nincs jó állapotba akkor egyik pillanatról a másikra nyírhatja ki a motort! Csapágyain keresztül olajat küld a szívósorba és az olaj a motorban csúnya dolgokat tud művelni. Velem megtörtént ez is... Kellett bele új fűzött blokk és új turbó. A porlasztócsúcsok elégtek amikor az olaj miatt túlpörgött a motor. A kulcsot hiába vetted ki, pörgött tovább amíg meg nem állt végleg. Csak szopni fogsz ezekkel. Abszolút lebeszélnélek róla. Ha mindenképp dízel kell akkor pl valami 1,9 SDI-t vennék. Közlekedésre teljesen jó. Ha boyracerkedni is akarsz akkor meg valami 140 Le körüli szívó benzint. Azzal is lehet hidd el. Akkor leszel majd ugyanilyen boldog amikor eladod amiket itt az előbb néztél. De legyen eszed, vegyél inkább valami kis költségű autót benzin motorral. Amiket az elején írtál jók. És vegyél mellé egy komolyabb motort!
2019. jan. 20. 22:48
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!