Mindenképpen ilyen autót szeretnék, csak tanácstalan vagyok a motort illetően. Benzines oldalról az 1.6FSi a minimum, a többi az nekem nagyon gyenge lenne. nem tudom az mennyire ajánlott vétel. Dízel oldalról melyik a jó? Keret: 1,5-1,6.
Ismerős 1.6 FSI, 2005 körüli Octaviáját cserélte 2010-es, 8 szelepes Octaviára, de nem a motor miatt, pedig pont ez volt az első kérdésem. Az FSI minőségi benzinnel kicsit erősebb és takarékosabb a 8 szelepesnél, de utóbbi se vészes, pályán elmegy 7,5-8 liter között a kreszt betartva. Szóval veheted mindkettővel, a 8v talán kevésbé kockázatos.
Dízelt illetően az 1.9 PDTDI, 105 lóerővel a legjobb választás. A családban ilyen van Jettában nagy megelégedéssel. Egyedül a BXE motorkódra kell figyelni, mert asszem 2007-ben gyenge volt a beszállított hajtókar csapágy.
2017. nov. 1. 07:16
Hasznos számodra ez a válasz?
4/8 A kérdező kommentje:
Mindenkinek köszönöm a válaszokat, várom még a javaslatokat!. A 140 lovas PD már sok, vagy nem jók vele a tapasztalatok?
2017. nov. 1. 08:58
5/8 anonim válasza:
Benzinesből nem tettek bele normális motort.
Dízelből az 1,9 tdi lehet jó választás.
Ritka ronda autó, de te tudod.
2017. nov. 1. 09:05
Hasznos számodra ez a válasz?
6/8 anonim válasza:
Az 1.6 8v nagyon megbízható, és viszonylag jól megy, keveset fogyaszt. Az 1.4 nagyon kevés, az 1.6 fsi jó, ha kifogsz egy jót, mert amúgy sok velük a baj. Benzinesből a 2.0 fsi az igazi. Vagy a GTI, de az nem ez az árkategória.
2017. nov. 1. 09:14
Hasznos számodra ez a válasz?
7/8 anonim válasza:
A 140 lovas PD kockázatos, keress rá, hogy mi minden baja lehet!
Persze a rizikófaktorok kiküszöbölése után az is lehet jó:
Az 1.4 benzin harmatgyenge az autó súlyához képest, az 1.6 8v jó kis konstrukció (bár felszaggatni ez sem fogja az aszfaltot), de fogyasztása nem valami acélos (pályán tényleg 7,5-8 között lehet vele menni szabályosan, de a városban simán fel lehet tornázni 10 literre) az FSI-ket nem igen dicsérik megbízhatósági szempontból, dízelből az 1.9 PDTDI nem rossz választás (rengeteg tapasztalat gyűlt már össze róluk szerviz oldalról az évek alatt), 2.0 PDTDI viszont elég nyűgös motor.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!