Négyévszakos gumit megéri használni?
Ha keveset és azt is lassan mész vele, akkor igen.
Ez a gumi nyáron rosszabb, mint a nyári, de jobb, mint a téli. Télen pedig a télinél rosszabb, a nyárinál viszont többet ér.
Tehát, ha annak tudatában választod meg a haladási sebességet, hogy a féktáv (főleg vészfék esetén) akár méterekkel több, mint az adott szezonú gumival, akkor nem lesz gond. Ez persze azt jelenti, hogy nem mehetsz a forgalommal egy ritmusban, ha nagy a tömeg. Ezért jön be az
éves alacsony futás, mivel, ha kevesebbet mész, a kockázat az marad, de a baleset valószínűsége csökken.
Nálunk a napi használatú kocsi szezonális gumi van, az évi 1-2 ezret futó tartalékon pedig négyévszakos.
Ha már #5 sztereotípiákat emlegetett, akkor tegyünk rá még egy lapáttal:
"régen nem volt csak a diagonál, oszt' mégis eljutottunk mindenhová"
vagy az, hogy:
"meg kéne(sic) tanulni vezetni, nem a gumikra hivatkozni"
Azért hagytam a végére a másik oldal érveléséből is:
"ami mindenre jó, az igazándiból semmire sem jó"
/ez az én véleményem is/ ;)
Én kísérletező vagyok igy 2 automra vettem 4 evszakosat. 2 eltérő márkát de egyik sem a legdrágább Michelin , tán nexen koreai az egyik.
Eredmény: az egyik a nyáron elkopott pár ezer km alatt télire lett egy kopott telim, de működik :)
A másik érdekesebb lett nyáron nem kopott elég jó ellenben ha bejön a tél. Mindenki száguldozik, a swiftes ledudal és kikerül én meg csak egy kis emelkedőn akarok felmenni egy suvval. :))
Eredmény: 2 fajtát próbáltam se télen se nyáron nem volt jó. Amelyik telen jobb volt az nyáron volt rossz ami nyáron volt jó az telen katasztrófa
A másik 2 kocsin van teli meg nyari külön.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!