Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Bmw e46 318i 105kw 2 ezres...

Bmw e46 318i 105kw 2 ezres benzin 2003-as vélemények?

Figyelt kérdés
Jelenleg német papíros. Olyan véleményeket szeretnék, akik használták, vagy használják a fent említett tipust. 230e km. 770 ért venném, plusz az átiratás. Megéri?
2018. dec. 12. 16:12
1 2 3
 11/22 anonim ***** válasza:

Az M50 , M52, M54 motorkódok , a hathengeresek motorkódja.Az E46ban M54 van és M52 van.

A szelepszárszimering kb 100e ft-s tétel a kiskunhalasi Erste Hand cégnél (öket ajánlom, érdemes hozzájuk felmérésre elvinni vásárlás elött, ha nincs mesze).

Az én fogyasztásomat hagyjuk, nekem 3.0 benzin van (8,5-12l kb).Szerintem a 318i városban megeszi a 9 litert is, vezetési stilustól függöen.

A futómü ellenörzéshez - mivel elsö autó - érdemes elvinni szervizbe, emeljék fel, rángassák meg a szilenteket, stb. Ilyenkor legalább látod az alját, rozsdát, olajat(difinél is hátul) keress.

2018. dec. 15. 21:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/22 anonim ***** válasza:
Azt illik hozzátenni, hogy normális szerelő nem cserél szelepszárszimeringet fent lévő hengerfejen, bár vannak olyanok akik bevállalják. Innentől a 24x100 forintos szimeringcsere mindjárt drágább vagy 40 000-rel :D
2018. dec. 15. 21:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/22 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat! Gőzöm nincs mit csináljak, nagyon tetszik az autó, viszont azt érzem, hogy sokba fog kerűlni. :D Az eszem szerint a fent emlitett Chevrolet gazdaságosabb lenne elvileg.
2018. dec. 15. 21:42
 14/22 anonim ***** válasza:
100%

A Chevy fenntartása töredéke lesz egy E46 fentartásának. Cserébe a töredékét is nyújtja. Nem csak kilowattabn meg lóerőben, hanem mindenben: kényelemben, felhasznált anyagokban , hang és zajszigetelésben, úttartásban stb.. Ég és föld a két autó.


Ha úgy gondolod, hogy hosszú távon nem fogsz belerokkanni a fenntartásba akkor vedd meg nyugodtan a BMW-t.

2018. dec. 15. 23:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/22 A kérdező kommentje:
Igen, ezzel tisztába vagyok, hogy kevesebb pénzért kissebb az élmény. Hát őszintén szólva nem tudom. Tankolni még menne is akar a 10liter, mert nem mennék vele tul sokat. Viszont ha bejon ily 100-150ezres meghibasodas, még a kotelezo dolgokon felul, es ez a meghibasodasok gyakoriak, akkor már nem biztos h menne a dolog.
2018. dec. 16. 10:33
 16/22 anonim ***** válasza:
100%

Annyira nem gyakori. Azon múlik hogy előző tulaj hogy kezelte az autót. Ha rosszúl akkor az első évben bejöhet 100-200 ezer szervíz. Főleg a lakatolás ami húzós. Az se mindegy ki csinálja. Nekem egyik lakatos 240-et mondott rá, úgy hogy "nem lesz már olyan mint volt, gyári emelőt el lehet felejteni", majd másik lakatos 60-ért patentra megvarázsolta hogy azóta is megy saját emelőjével is.

Viszont ha jó autót fogsz ki, vagy helyrehozatod és VIGYÁZOL RÁ, akkor onnan elmegy sokáig.


Én azt mondom hogy az első egy év a vízválasztó hogy mennyibe is került valójában a kocsi.

2018. dec. 16. 14:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/22 anonim ***** válasza:
Azért patent e46ról felesleges 770-ért álmodozni.
2018. dec. 16. 14:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/22 anonim ***** válasza:
Látatlanban valóban nehéz megmondani, de szerintem gyengécske lesz. Nekem egy 320Ci-m volt (M54B22 motorkód), ami 2.2 liter és 170 ló, és nekem lassú a maga 8.8 mp-es gyorsulásával. A fogyasztás nem rossz, autópályán 10 liter, városban 12. A tiéd nyilván sokkal kevesebb lesz. Nagyon megbízható motorok, ah karban voltak tartva. A rozsda tényleg gázos lehet. Összességében nagyon szerethető autók.
2018. dec. 19. 23:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/22 anonim ***** válasza:
A gatyád rá fog menni a fenntartására. pláne ha egy lefingott izét veszel, márpedig ennyi pénzből nem nagyon kapsz mást. Csak a gyári alkatrészeket szereti. Az ülése iszonyat kényelmetlen és tök igénytelen, hogy a váltó mellett vannak az ablakemelő kapcsolók. A dízelmotorok jó, amíg mennek, benzinesből, csak 6 hengertől felfelé, de az meg eszik is rendesen.
2018. dec. 20. 07:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/22 anonim ***** válasza:

A legfontosabb, hogy ha megvetted, első dolgok között legyen a hűtőrendszer kicserélése:

Kiegyenlítőtartály, alsó-felső hűtőcsöve, és vízpumpa csere.

Ez anyagárban is egy minimum 30ezer ft-os művelet, de mindenképp megéri, mivel a ritka rossz minőségű hűtőközeg a BMW e46-ok nagy típushibája.

Inkább költsd rá ezt a pénzt úgy is hogy most látszólag semmi baja, minthogy 3-4 hetente trélereztesd mert elrobbant valamelyik komponens, vagy rosszabb esetben megfőzd a motort, mert akkor nagy eséllyel feltépik a hengerfejcsavarok a blokk csavarfuratait+ el is deformálódhatnak.


Van még pár típushiba(olajszivárgás a rossz tömítések miatt), amiknek érdemes utánanézned, ha ezeket megtanultad és úgy döntesz hogy így is bírni fogod anyagilag, akkor mindenképp megéri megvenni egy E46-ost mert remek kocsi.

2018. dec. 20. 10:35
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!