Miért szidják annyian a SHELL-t?
Sosa hallottam hogy szidták volna, mégis miért szidnák?
Kérdezd meg tőle.
most hirtelen nem találom azokat a hozzászólásokat, de több témában, és nem csak ezen a fórumon belefutottam már olyanokba mint:
"ha ingyen adnák se venném"
"soha nem tankoltam Shell-nél ezért megy még az autóm"
meg lehetne sorolni, ez a kettő jutott hirtelen eszembe
na, találtam egyet, itt néhány komment fikázza rendesen
Szerintem a molt többen szidják.
De vannak olyanok is, akik az auchanosra, meg a lukoilra esküsznek.
Hogy őszinte legyek, én nem igazán vettem észre különbséget, így mindig annál tankolok, ami olcsóbb/közelebb van.
Semmi baj nincs vele.
Mi a kamionokat is meg a személykocsikat is ott tankoljuk évek óta.
Elolvastam a linket cikket, először nem értettem, ebben hol fikázzák. Aztán rájöttem, hogy alatta a kommenteket kell olvasni. :)
Én mondjuk pont ezt tankolom, ahogy írtam fentebb is. Ez előző autómba 300.000 hibamantes km-t toltam bele. Nem volt soha EGR vagy más koromlódási gondom (turbós autó). Az idén vett új autóm. Néhány tankolás kivételével (teszt célból más kúthálózatok üzemanyagával) csak ezt kapta eddig. Azt nem írom, hogy +30 lóerő és az sem igaz hogy literekkel csökken a fogyasztás. A cikkben is biztos, hogy nagy adag markating is van. De az nekem egyértelmű mindkét autónál, hogy az alapjárat sokkal csendesebb, nyugodtabb ezzel mint pl az "osztrák származású" kúthálózat prémiumjával, amit általában agyon díscérnek. Árban pedig ugyan annyi. Amerre napi szinten járok 7db kút esik útba, 3 különböző nagy hálózattól. Nem drágább a Shell, mint a többi.
Ez olyan dolog, igaz enyém dízel, viszont nagy motor, 3 feltöltős, pár évvel ezelőttig csúcsdízel volt. Sosem kapott semmi prémium gázolajat vagy hasonlót, mindig a simát tankoltam márkától független. Augusztusban akkor 243.000km-el volt padon, 384Le-t tudott, a gyári értéke 381, akkor biztos tele van a motor mocsokkal, és csak a szentlélek tartja egyben, mert nem prémiumot tankoltam bele.
Aztán, hogy Shell, Mol, Agip vagy bármi az édes mindegy tényleg, részemről úgy vagyok vele, hogy be kell tartani az alap dolgokat, nem hajtjuk a hideg motort, hosszabb út után hagyom pár percig ketyeregni, olajat fixen 15.000km-enként kapott, úgy néz ki ennyi elég is hozzá, hogy jó állapotban maradjon.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!