Szerintetek megvalósítható?
Tegnapelőtt vettem egy Tesla Model S- t.
Már mentem vele 4000 km-t, és az a tapasztalatom hogy szépen megy viszont elég sokat fogyaszt, emellett nagyon is ritka az országban a töltőhálózat. Otthon szoktam tölteni, de sajnos ez elég időigényes.
Mint korábban már beszéltem róla volt egy olyan ötletem hogy kiszedem az egyik motrot a kocsiból, hogy így is kisebb legyen a fogyasztás a tömeg, ezáltal a környezet szennyezés is. Na most, tegnap este ki szereltem a motrot a kocsiból ma pedig arra gondoltam, hogy megépítem az új szélkereket, amire a kiépített motrot szerelném fel, mint generátort. Ha emlékeztek rá, tavaly már volt egy hasonló építésem, akkor a fészerből vettem elő egy régi centrifuga motrot, azzal termeltem az Öko házamhoz az áramot. Hatalmas sikere volt mert a szomszéd akármikor jött haza láttam hogy irígykedik mikor megérkezett az 1000-es Swiftével.
Na már most ennek a kis centrifuga motornak túl kicsi az áram termelése ahhoz, hogy az Öko házam at is és a Teslámat is tudja egyszerre ellátni árammal. Így hát az az ötletem támadt, hogy összekötöm a kellemeset a hasznossal nem csak úgy jobban megy az új Tesla az egy motorral és kevesebbet fogyaszt, hanem még a villany számlámat is olcsóbbá tudnám tenni. Ugyanis nem olcsó egy ilyen teszt lát megtankolni otthon. Hatalmas előny a történetnek, hogy a kiépített motornak pontosan ugyanakkor a teljesítménye van, mint a bent maradt egy motornak, ezáltal nyilvánvalóvá válik hogy a megtermelt áram és fogyasztott áram pontosan ugyanannyi lesz.
Így teljesen környezetbarátként fogom tudni üzemeltetni az új autómat 0 Ft-os költséggel/ km, sőt amikor éppen nincs töltőn a Tesla a megtermelt áramot el tudom adni az eon- nak.
A szomszédnak fizeti az áramot is, meg a sok benzint is amit megeteted 1000-es Swiftével. A kérdésem a következő: szerintetek megvalósítható az ötletem?
A turbinát természetesen a hajtómű áttételeken keresztül tengelykapcsolóval ellátva forgatnák meg a lapátok, ezáltal biztosítva lenne hogy jóval nagyobb teljesítményt adjon le a Tesla motor, ergo ha 400 km-t megtéve 2- óra alatt lemerül a Tesla akár, 1- óra alatt is 100 %-ra fel tudjam tölteni az akumlátor pakkot.
A kérdésem még az lenne, van-e közöttetek olyan, aki csinált már ilyet és van tapasztalata az építés buktatóiban? Továbbá ha most nekiállok nagyjából mikorra számítsak hogy kész leszek vele?
https://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__91..
https://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__91..
https://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__91..
https://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__94..
https://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__96..
https://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__96..
Ha még valaki jár erre legyen min röhögnie. :D :D
:D :D Küldj még nyugodtan, jókat röhögök. :D
Am tudod annyi eszed nincs, hogy a linkelt kérdések közül többnél nincs kinn a neved, tehát másik profilról írtad ki... na írj még valami okosat, én jól szórakozok :D
Szerintem nagyon is megvalósítható, kedves Nagyon Menő kolléga! :)
Üdv újra a fedélzeten! Már hiányoztak a kreatív építős kérdéseid. A trollokkal meg ne foglalkozz, megkeseredett emberek. Elég baj nekik az is, hogy életben vannak. Ez legyen a legnagyobb örömük az életben, hogy jelentik a kérdésedet. A fő, hogy mi kedvelünk és várjuk a további építeseket.:)
Utolsó: köszi.
;)
Utolsóelőtti: beteg vagy Troll!
Nézz körül a kérdés alatt. Ha van név, h nincs, látszanak a kérdéseim.
IQ gyenge Troll!
Megtenné valaki, h jelenti ezt a Trollt?
Nem ért a szép szóból. Mégegyszer leírom lassabban, h te is megértsd. Húzzál innen, Trollkodd szét más kérdését, te Troll!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!