2016-os vagy az utáni, sportautó (-szerűség) 10-11 millió forint körül, hétköznapibb használatra is?
Tavasszal új (használt) autót szeretnék vásárolni 10-11 millió forint körüli összegért, 2016-os vagy az utáni gyártási évvel.
Talán érdemes megjegyeznem, hogy már egy ideje mérlegelem a lépést, a pénzügyi feltételek számomra bőven adottak és a kérdés nem arról szól, hogy van-e értelme ennyiért autót venni. Számomra van.
Egy mutatós, erős, de kényelmes autót szeretnék, amit jó élmény vezetni, ugyanakkor valami dinamikusat vagy "fiatalosat", ami így huszonévesen jól mutatna nekem.
Amire használnám:
- Évi 3-4 utazás külföldre (elsősorban nyaralás, autópályán 2.000-3.000 km oda/vissza)
- Tavasztól őszig heti többszöri szabadidős vezetés elkerülőutakon, belföldi autópályán
- Heti 1-2 klasszikus értelemben vett "városi" út (elsősorban alacsony forgalmú napszakokban, nem rendszeres munkába-járás, nem ingázás)
Amit szeretném, hogy tudjon és/vagy legyen benne:
- Sportos kinézet (legalább egy Coupe)
- Adaptív távolsági fényszóró (pl. LED matrix)
- Sportváltó (kormányváltó)
- HUD (beleértve azt is, amikor hely meglétében utólag jól felszerelhető, ami persze általában elmondható, de nem minden esetben)
- Legalább 250-300 LE (európai)
- Benzin (vagy benzin-elektromos hibrid)
- Virtuális/digitális műszerfal
- Alacsony/normál tempójú vezetés mellett alacsony fogyasztás (tehát amikor nincs ún. "csapatás")
Több hirtelen nem jut eszembe...
Jelenleg a 2015-2017 közötti, alapfelszereltségen felüli Audi TTS darabok tetszenek nagyon (és ha más nem változik, jó eséllyel ezek közül lesz valamelyik a befutó), így ha valakinek van első kézből szerzett tapasztalata ezeknél az autóknál, azt nagyon szívesen meghallgatom (mire érdemes odafigyelni, mi szokott elromlani, etc.).
A válaszokat előre is köszönöm! :)
Taníts mester, hogy lehet ilyen jól élni ma Magyarországon?
Egyébként Toyota RAW4 Hybridet nézted már? Még az is lehet, hogy újonnan is meg tudnád venni.
Köszi a választ #1, korábban nem néztem, de ránézésre nem mondanám szimpatikusnak. Az SUV-forma nem jön be különösebben (hallásból a fogyasztás is nagyobb), inkább az ilyen kisebb méretű, alacsonyabb 2-fős Coupe-forma járgányokra vetném a szemem. Felszereltségben viszont nem sok kifogásolni-való van abban, amit mondtál, azt el kell ismerni.
(off-kérdésedre válasz: nekem egy kisebb IT vállalkozásom van, amit már pár éve építgetek, de brutális hajtás van, szóval egy ilyen sportosabb autó kis túlzással kb. csak visszahozna az élők sorába)
#3: a fogyasztása nem olyan rossz, révén hibrid (kollégámnak volt ilyenje és vezettem is). Kb 8 liter vegyesben ...azzal viszont nem lehet mit kezdeni, ha nem tetszenek a SUV-ok. Max. annyit tudok mondani, hogy egyszer próbáld ki.
#off: hát asszem nekem is vállalkoztást kellene indítani, de a végén én ismét alkalmazottnak álltam. Okés így is megvan a misi, a másik oldalon meg ott van, hogy egy vállalkozás sokkal macerásabb, de persze egy havi 4 millás tiszta nyereségtől már tényleg megéri kínlódni vele.
Nissan 370Z nismo a te autód.
344lóeró 3700ccm V6 0-100 5.2s
Kinezétete is fiatalos, sportos.
11 misiért kintről szerintem simán veszel 2016-osat.
Mustangot ne vegyen.
Olyan messze van a mustang az auditol.
Az audi az egy bohocauto a mustang igazi muscle car annak aki szeret vezetni.
Nekem sincs benne de nem is kerhettem hud ot, meg nem nez be a kanyarba, nem szol ha elhagyom a savot, nem eszik 8 litert de 18at inkabb,.minden pillanat egy orom.
Az audi, hat probaltam, biztos jo... Valakinek.
Az o igenyeinek nem.
Azért megnéznék egy bohóc audi rs7 vs mustang versenyt.
De szerintem még az rs3 is megeszi.
Láttam jópár új mustangot gyorsulni dragpályán. Picivel 170km/h felett ment mind, elég kiábrándító volt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!