Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » LADA 2105 típusba 1.7-es NIVA...

LADA 2105 típusba 1.7-es NIVA motorcsere?

Figyelt kérdés

Hobbi szinten használatos versenyautó(szerű) Ladámba szeretnék 1.7-es Niva blokkot rakni. Min kell módosítani, hogy a csere sikeres legyen? Illetve mit ajánlotok, maradjon az eredeti 4 sebességes váltó? (mert egy ismerősöm említett olyat, hogy az 5 sebességes nem a legmegbízhatóbb konstrukció)


Ez egy komoly kérdés, tehát kérlek benneteket, komolyan is válaszoljatok.

A kocsi nem közúti közlekedésre van használva.

DE ez nem azt jelenti, hogy kókány disznóólban tákolt sárban fetrengő igénytelen játszós autó! (utálom a normális állapotú autókat szétbarmoló egyéneket...)

Persze nem szándékozom gyorsulási versenyt nyerni vele. Ez egy projektautó lesz. Elsősorban a végsebesség növelése a cél(némi plusz motortuninggal fűszerezve)


Köszönöm, hogy elolvastad.



2018. nov. 26. 00:01
1 2 3
 21/29 D. Brasco ***** válasza:
0%
Azért a "biztonságos összerakastól" kicsit több kell majd az SP rendszamhoz
2018. dec. 2. 15:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/29 A kérdező kommentje:
Ha minőségi, akkor biztonságos is. Nekem a minőség az azzal egyenlő, hogy szakember által becsövezve, kilakatolva, homokszórva, kopó alkatrészek cserélve, esetleg ami nagyobb terhelésnek van kitéve abból drágábbat, minőségibbet berakni, motort átnézni, szakember által módosítani, váltót javítani, stb, stb, írhatnám még, de minek...
2018. dec. 4. 20:06
 23/29 anonim ***** válasza:
Némelyik ember mennyire tudatlan itt... akkor most felvilágosítanálak titeket!!! Az SP rendszámos autó 1 évben maximum 90 napot mehet közúton. És minden 1-es napon úgynevezett "menetlevelet" kell írni az útjáról. Tehát vezetni kell papíron az autó járását. Ja és mindennek homológnak kell lennie benne. (1 darab homológ ülés 200000 ft)
2018. dec. 4. 20:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/29 veterán vas ***** válasza:

"ami minőségi az biztonságos"

Tételezzük föl, hogy elviszed egy mesteremberhez, aki a legjobb/legigényesebb/legszebb csövezést képes produkálni kis hazánkban. Legyártja, belehegeszti, és tényleg a leg-leg-leg.

Na de ez csak a cső, ettől még nem lesz jó futóműved, sem szuper motorod, hibátlan váltód, stb.....

Az egy szép idea, hogy tól-ig mindenből a legjobbat szeretnéd megvenni. Ám ez nem lesz olcsó.

Aztán ezeket a lomokat profi szinten szeretnéd összepakoltatni.

Na az sem lesz olcsó.

Vagy inkább úgy mondanám, hogy összességében eszméletlenül nagy összeg lesz!


Szerintem írd össze az alkatrészeket és az elképzelt munkákat, aztán pár helyen érdeklődj a beszerzési árakról és a munkadíjakról.

Meg fogsz lepődni...... :/

2018. dec. 5. 11:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/29 anonim ***** válasza:
Ez így van! 23-as vagyok. Normális Gál féle papiros wrc csövezés 3 éve volt 200. 1 normális motor alaphangin 1 milla. Stb... Majdnem 8 számjegyű az összeg amire 1 normális autód lesz.
2018. dec. 5. 17:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/29 D. Brasco ***** válasza:
0%
Pont ezert nem kinlodik már senki ladával mert ha rálocsolsz több milliót akkor se lesz olyan erős mint mondjuk egy bmw mondjuk egy alap 28i-vel amit aztán még bőven van hova reszelni és az cserébe jó meg tartos is lesz nem ugy mint az orosz technika!
2018. dec. 5. 23:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/29 veterán vas ***** válasza:

Amit D.Brasco megfogalmazott, az egy több évtizede visszatérő kérdés.

Legenda szinten elterjedt, hogy a ladákat nagyon jól lehet faragni, mivel bővelkedik fölösleges anyaggal.És tényleg, ha azt vesszük, egy minőségien tuningolt lada fényévekkel többet tud, mint ami a gyártósorról lejött. Viszont ennek az eléréshez, iszonyú sokat kell vele dolgozni, és még többet kell rákölteni.

Ugyanakkor el kell fogadni, hogy egy német autó sokkal nyomatékosabb, egy olasz sokkal pörgősebb, vagy egy japi sokkal könnyebb. Igaz, a több erő, a magasabb fordulat, és kisebb súly, mind kihozható egy ladából is, bár sosem fogja ezeket utolérni, mert a többiek már így -az említett előnyökkel - jönnek ki a gyárból. Szóval, sok munkával és sok pénzzel jutsz el oda, amivel a konkurencia alapból rendelkezik.

Nálunk évekig az volt a csáberő, hogy a ladát olcsón megvehetted, na meg az, hogy aki képes volt leszerelni egy hátsó dobot, az rögtön tuningmesternek érezte magát.

Ám ezek az idők -már régen- elmúltak, hiszen egy több mint 30 éves elavult technikáról beszélünk. Ezt kellene tudomásul venni, amikor az ember egy lada építésébe kezd.

Nem azt mondom, hogy értelmetlen, mert ha a Kérdező örömöt talál benne, akkor csinálja.

De ne álmodozzon arról, hogy valaha is versenyképes lesz.......

2018. dec. 6. 08:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/29 A kérdező kommentje:

Ahogy eddig is említettem, nem szándékozom a 10 évvel fiatalabb tuningolt BMW-kel és társaival versenybe szállni, ugyanis Ladával lehetetlen ( pl. a Lada szériamotor már alapból kisköbcentis).


Ez csak a saját hobbim, örömöm, mert hát "Őrület ez!"

2018. dec. 27. 18:44
 29/29 anonim ***** válasza:
23-as és 25-ös vagyok. Pontosan!!! Ladaracing.hu - Őrület ez!!! Énis tag vagyok!!!
2018. dec. 27. 22:45
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!