LADA 2105 típusba 1.7-es NIVA motorcsere?
Hobbi szinten használatos versenyautó(szerű) Ladámba szeretnék 1.7-es Niva blokkot rakni. Min kell módosítani, hogy a csere sikeres legyen? Illetve mit ajánlotok, maradjon az eredeti 4 sebességes váltó? (mert egy ismerősöm említett olyat, hogy az 5 sebességes nem a legmegbízhatóbb konstrukció)
Ez egy komoly kérdés, tehát kérlek benneteket, komolyan is válaszoljatok.
A kocsi nem közúti közlekedésre van használva.
DE ez nem azt jelenti, hogy kókány disznóólban tákolt sárban fetrengő igénytelen játszós autó! (utálom a normális állapotú autókat szétbarmoló egyéneket...)
Persze nem szándékozom gyorsulási versenyt nyerni vele. Ez egy projektautó lesz. Elsősorban a végsebesség növelése a cél(némi plusz motortuninggal fűszerezve)
Köszönöm, hogy elolvastad.
Annak is örülnék, ha valaki motortuninggal foglalkozó szakembert ismer, és az elérhetőségét is megosztaná velem.
Amúgy szakirodalmat ha linkeltek, azért is hálás lennék. (a guglit ismerem, így a zsiguli.hu-t és társait is)
Köszi :)
Az a baj, hogy olyan önellentmondásokat nyomtál itt, amire nehéz mit mondani.
Otthon buherált autónál azon filózni, hogy a gyári bontatlan váltók közül melyik a jobb, szerintem értelmetlen.
Utálod a normális autók szétbarmolását, de te nem kókányolsz? Akkor most mi is van? Mert ha mégis csinálod akkor mégis kókányolsz. Vagy közben megy az önostorozás?
Végsebesség növelése Ladában? Ez meg az ultimate öngól. Először futóművet és féket kellene csinálni alá. De még inkább valami normális autót kellene keresni kiindulási alapnak. Mert gyenge rövid váltójú autóból gyorsulási projektet csinálni...
Különben pedig marad tényleg a google és a ladás fórumok, facebook csoportok. Vagy járj amatőr versenyekre. Nekem is vannak ismerőseim akik járnak ilyenekre, már az udvarban mozdulni nem lehet a sok ócskavastól. Ilyen mélységeiben nem nagyon lesz aki itt ismeri a témát. Nagyon specifikus tudást keresel.
És csak egy tanács: Erre nagyon nehéz lesz papírt szerezni,remélem a forgalomból ideiglenesen már kivonattad, és nem is fogod közúton használni többet ezt azautót
Es most tulajdonkeppen mire akarod hasznalni ezt az autot?Mert eppen csak a lenyeget nem irtad le,hogy a határba csapatni kell vagy keresztbe menni vagy mire?
Egyebkent a zsiguli.hu-t tanulmanyozd at meg egyszer alaposabban tekintve hogy az osszes ladákhoz elérhető tuning kepekkel videokkal leirasokkal muszaki rajzokkal megtalalhato rajta!
De hocy keresned sem kelljen semmit nem kell atalakitani...olyan mint a lego....a niva motort fogod azt 1:1-ben belerakod ..csokolom
Ha tényleg komolyan gondolod és nem kókányolsz, akkor itt érdeklődj:
Ha pedig komolyan gondolod, de még csak álmodozás szinten tartasz, akkor nem árt tudni, hogy tisztességes motorcsere és az ehhez szükséges átalakítások hét számjegyű projektköltséget követelnek.
Tegyük föl, hogy komolyan gondolod ezt az átalakítást. (remélhetőleg nem a metél-fényezés fényezés, és a nagggggyonszéle króm felni jelenti számodra az "autóépítés" fogalmát)
Még azt is elhiszem, hogy igényes munkát szeretnél végezni, és valami egyedit kívánsz létrehozni.
Szóval eddig, csupa pozitívum.
Ezek fényében egyáltalán nem értem, miért a Ladát választottad?.
Egy projektautó esetében -pláne ahol a végsebesség növelése a cél- miért, egy minden elemében túlsúlyos, minden ízében elavult konstrukciót választottál?
Ez a típus nem erre van kitalálva. :(
És ha hobby, akkor már lehet gányolni?
Van hobbi szinten autóversenyző cimborám.
Autóipari formatervező mérnök, hobbiból meg amatőr driftbajnok.
Lehet ám hobbit is profi "szinten" csinálni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!