LADA 2105 típusba 1.7-es NIVA motorcsere?
Hobbi szinten használatos versenyautó(szerű) Ladámba szeretnék 1.7-es Niva blokkot rakni. Min kell módosítani, hogy a csere sikeres legyen? Illetve mit ajánlotok, maradjon az eredeti 4 sebességes váltó? (mert egy ismerősöm említett olyat, hogy az 5 sebességes nem a legmegbízhatóbb konstrukció)
Ez egy komoly kérdés, tehát kérlek benneteket, komolyan is válaszoljatok.
A kocsi nem közúti közlekedésre van használva.
DE ez nem azt jelenti, hogy kókány disznóólban tákolt sárban fetrengő igénytelen játszós autó! (utálom a normális állapotú autókat szétbarmoló egyéneket...)
Persze nem szándékozom gyorsulási versenyt nyerni vele. Ez egy projektautó lesz. Elsősorban a végsebesség növelése a cél(némi plusz motortuninggal fűszerezve)
Köszönöm, hogy elolvastad.
Attól függ mi a célod vele. Ha csak a falu végében akarsz csapatni, akkor szerintem nem szükséges bele rakni a Niva motort.
Ha versenyezni akarsz, akkor viszont javaslom, hogy hozzáértő személy végezze el az átalakítást, főleg ha te nem értesz hozzá. Gányolni nem nehéz, főleg ha azt se tudod, hogy mit csinálsz.
Azt viszont megjegyezném, hogy a verseny Ladák (most nem a VFTS és egyéb ralis Ladákra gondolok, hanem a Ladakrossz autókra) igazából nem is Ladák. Lényegében csak a Lada bódé gyári rajta, de azok is a végtelenségig vannak könnyítve. Azt gondolom, hogy ha versenyautót építenél, akkor az egyrészt nem lesz olcsó mulatság, viszont abból a szempontból nem egy mission impossible abból a szempontból, hogy nem te vagy az első, és nem is az utolsó, aki ilyen cserét fontolgat szeretett autóján.
Szerintem ez csak egy nagyon jó kis projektautó lesz, igaz, hogy csak a virtuális kategóriában.
Elméletileg sikerül majd 620 kilósra lefaragni a tömegét, 9,3 sec-ra kihozni a gyorsulását 100-on, és 210 km/h feltornázni a végét.
Mondom, elméletileg...... :(
Konklúzió: bele lehet a Niva blokkot építeni.
Hozzáteszem : hobbi szinten rally jellegű versenyeken tervezek indulni.
Nyilván nem azért vettem Ladát mert szeretném a BMW-ket és modernebb társait porig alázni... A feeling a cél, persze plusz lóerő nem árt, de nem várok el semmi világmegváltó teljesítményt.
És nem, nem faluvégi veretős bohóckodós autó...
Vicces vagy veterán , majd félbevágva pont lesz 620 kiló. És beépített légzsákként majd berakok egy kisebbfajta mangalicát...
Nem is tudom minek ide tettem ki a kérdést.
Rallye versenyeken akarsz indulni egy rendszám nélküli autóval?
(nem ártana megismerkedni néhány alapvető fogalommal)
Soha nem értettem ezt. Az SP rendszám és a rengeteg papírozás nem drága, de csak egy Ladára futja?
Miért nem lehet valami értelmes autót venni kiindulásnak?
Tulajdonképpen mit akarsz?
Egyedi, épített kiállítási darabot, amit csak tréleren hurcolászhatsz, vagy SP rendszámos rally autót, amivel kimehetsz a közútra is?
Nem ártana eldönteni, hogy mi a cél, mert két egymásnak ellentmondó irányú építésről lenne szó.
"..AKKOR(!), ha biztonságosan van összerakva.." ????????
Pár napja még azt ígérted, hogy "nem kókány disznóólban tákolt,sárban fetrengő igénytelen.." valami lesz, hanem egy minőségi építésű autó.
Mi van, változott a projekt? ;)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!