Honnan tudom eldönteni egy 1600 cm3-s motorú autóról, hogy bírja-e német autópályán a tartós 160-at?
Jelenlegi 1400cm3-s motorú autómat tervezném lecserélni 1600-asra, mert a gyakori német autópályázshoz ez az 1400-as motor már nem a legjobb, tartós 160-nal nem lehet vele menni, plusz a gyorsulása, indulósebessége sem a legjobb. (A német autópályán nincs sebességkorlátozás ugyebár.)
De honnan tudom eldönteni egy adott 1600cm3-s motorról hogy tényleg nem durran szét, ha nyomom neki 160-nal 600km-en kersztül?
Például egy 1600-as Skoda vagy Seat esetében...?
1.4 helyett 1.6? Vicc, ez csederből vederbe esete :D Ha már 160 km/h-vel akarsz döngetni mindenáron, akkor legalább egy turbós autó kell, akár turbódízel is. Pl 1.6-os 105 lovas VW TDI tudom biztosan, hogy tartósan bírja a 160-at, többek között a nagyon hosszú váltó miatt.
De ha biztosra akarsz menni, akkor a 2 literes autók között nézelődj.
Tehát fogalmazhatunk úgy, hogy a ha kiszemelt autót (minimum 1600 de inkább 2000cm3-s) autópályán kellene kipróbálnom mielőtt megveszem és ha "lazán" szép hanggal és max 3500-as fordulatnál bírja a 160-at autópályán akkor ő lesz a jó választás?
Írták többen a diesel-t, ezzel csak az a gond, hogy Németországban egyre több helyről fogják a diesel-t kitiltani, ezért hosszabb távra azzal már nem nagyon lehet tervezni....
Nem a köbcenti az érdekes hanem a teljesítmény...
160-as utazó sebességet olyan 160+ LE tud biztosítani ha benzines kocsit keresel. Ilyet 1.6-ban csak turbosat találsz majd, szivoban 2 liter felett.
Nem mondtad új vagy használt kocsi a cél, ujban már csak turbó feltöltőset találni.
14.:
Egyértelműen használt autó a cél!
Elsőnek egyébként Nürnbergben egy 1600cm3-es 110 lóerős Hondát akartam emgnézni, íme:
A 2005-ös régi Honda motor valószínűleg igen erős kellene hogy legyen.
Nyugodtan írjátok el a véleményeteket róla, ha a cél a tartós 160 autópályán.
Ha jól látom valami török/közel keleti illető árulja, tehát a 4000 Euros árbol még egy ezrest minimum engedne majd szerintem.
Mondtam már, az ilyen 110 LE-s játékautókat felejtsd el. Az ilyen jó a városban és az utakra. 160-as utazóra ennél jóval erősebb autó kell.
Ha le akarnám egyszerűsíteni neked a keresést, aminek 200 alatt van a végsebessége azt élből felejtsd el.
17.:
Okay, Okay értem, igazd van, de épp ez az, hogy az 1.6-os Honda elvileg 220-szal is megy végsebességként, legalábbis ezen az egy perces videon ez elég egyértelmű:
https://www.youtube.com/watch?v=0IRYNhEuV_g
És a hangja se oylan brutál szerintem.
A fogyasztás se annyira veszett.
Hondás ismerőseimet akármelyiket kérdeztem, mindegyik mondta, hogy régebbi Honda Civic 180-nal gond nélkül megy még 1.4-es-ek vagy még kisebbek is...
Akkor téged jól átbaxtak, az 1.6 VTEC motoros civic gyári végsebessége 188 km/h. Ebből adódik, hogy a a technikára biztonságos utazója 130-140 km/h maximum.
A linkelt videón valami tunningjani lehet - gondolj csak bele, szerinted melyik autógyár gyárt úgy autót, hogy a végsebessége több, mint amit az óra mutatni tud?! Meg a valóságban egyetlen egy szériaautó (kivéve a szupersport kocsikat) sem pörög ki maximális fordulatra legnagyobb fokozatban.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!