Mi ez az új divat, hogy a teherautók hátulján egy targonca csüng?
Ajándékba adják, hogyne. Csak ez az egy megoldás lehet.
Ugyanaz az indok, mint a gólyadarus vagy népiesen KCR-es teherautóknál: ha a teherautóra építjük azt az anyagmozgató gépet (legyen az akár daru, akár targonca), amivel rakodni lehet, akkor mindig kéznél van. Vagyis mikor árut terít a teherautó hajnalban a boltok között, nem kell megvárnia, míg a telephely legtávolabbi sarkában alvó targoncás odaér és lepakol, hanem ha a sofőrnek van rá jogosultsága, a gépre épített targoncával lerakja a raklapot és megy tovább. Illetve ha valahol ritkán pakolnak le raklapos árut, akkor nem kell egy alkalom miatt odaszállítani valahogy egy targoncát, majd visszavinni, hanem a teherautó önerőből megoldja - aztán lehet, hogy hetekig, hónapokig nem történik ilyen újra. Leesni meg nem fognak, elég jól ki van találva a rögzítésük.
"Folyton attól félek, hogy amikor mögé kerülök, leesik, és ráesik a kocsira,"
Érdekes, hogy a kocsit félted elsősorban, nem saját magadat.
Magyarországon is rendszeresen találkozok ilyen teherautóval, legalább 8-10 éve, hogy az elsőt láttam.
Az önrakodó egyszerűbb, viszont az csak maga mellé tudja lepakolni az árut, a targoncánál nincsenek ilyen korlátok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!