Miért lett nagy divat a peres, pergamentvékony gumis alufelni?
Nekem az A6- on 19”- os felnijeim vannak 255/35- ös gumikkal, s- line gyári sport futóművel és egyáltalán nincs nyoma sem az általad leírt “szekér effekt”- nek.
Komfortos, jól kezeli a futómű az úthibákat. Ahogyan kell.
Hogy a kérdésedre válaszoljak, miért lett divat? Megjelenés javítása első sorban. A nagy szélesség egyébként magyon sokat kompenzál az alacsony oldalfalmagasságon. Egy jó autónál.
Amikor azok a régi versenyautók kijöttek, még nem tartott ott a gumigyártás, hogy ilyen peres gumik készüljenek.
Az ilyen /35-nek én se látom értelmét, de a gyárinál 1-2 Collal nagyobb felni szerintem jól néz ki.
Autófüggő, egy sportkocsit nyilván olyan kerékkel/gumival terveznek meg amivel le tudja tenni az erejét egy ideális minőségű aszfaltra. Ezzel semmi gond nincs. A másik, az A6 esete, az meg egy dögnehéz autó, hosszú rugóutakkal meg többlengőkaros futóművel, a kisebb oldalfalú gumi ellenére is képes szépen csillapitani az úthibákat. Nameg az A6 a legkisebb motorjaival is megy olyan sebességen, ahol azért szükség van ilyen kerékre.
Az hogy az A4-ekre meg a Golfokra meg egyéb közkedvelt autókra felaggatják a 18-19-es kereket /35-ös gumival, az pusztán az kinézet javitása miatt lett divat. Ugyanúgy mint az e mellé társuló ültetés. Kevesen vannak akik mondjuk egy tényleges R32-es 4-es Golfot ültetnek le, meg tesznek rá nagyobb, szélesebb gumit, mert versenypályán használják. Egy napi használatú 1.9 tédéin totál értelmetlennek tartom én is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!