2t manuális szivatóval. Takarítás után, mindig pöcc röff. Egyik napról a másikra, nehezen indul. Valamit rosszul csinálok? Ti hogyan indítotok ilyen szivatóval? Mi a helyes sorrend?
Nehezen indul, ezt értem. De sajnos nem egyértelmű az hogy mitől indul nehezen. Ez a dolog olyan mint a ló... vagyis két oldala van. Lehet attól nehéz az indítás, hogy nem kap elég dús benzin-levegő keveréket a motor, de lehet attól is hogy túl dús amit kap. Rutinnal meg lehet állapítani hogy melyik eset áll fenn, különösen 2T-nél, mert a 4T az nem olyan "beszédes". Röviden azért próbálom leírni a két jelenséget. Tehát:
Túl szegény a keverék akkor ha a motor sok forgatást igényel hogy elkapja és akkor is enerváltan jár, fulladozva, hörögve veszi a gázt esetleg gázhúzásra le is áll. A gyertya kivételkor száraz, nem tocsog a benzintől.
Dús akkor ha gyorsan elkapja a motor, tehát nem kell sokat forgatni (rugás, önindító) de keményebben, darabos(abb)an jár és nem akar alapjáraton járni, de gázhúzásra felpörög, életben marad. Közben sűrű füst jön a kipufogóból. Leállhat szintén a motor, mert ugye alapjáraton megfullad. Ilyenkor ha kiveszed a gyertyát akkor az nedves, kormos.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!