Mennyire megbízható egy modern bolygoműves tiptronic
automata váltó?
nem kell félni tőle
jellemzően azoknál van para a váltóval akik a 6. tulajok, 600ezer kmrel vették a kocsit
persze ők úgy tudják hogy 1 tulajtól, 180ezer kmrel vették így nyilván azt gondolják, hogy szar ha ennyit se bírt ki
2018. okt. 2. 18:24
Hasznos számodra ez a válasz?
60ezrenként le kell belőle dobni az olajat meg a szűrőt meg minél kevesebbet kell fék+gázzal rajtolgatni, ha ezek megvannak akkor a következő autóig nem lesz vele gond.
2018. okt. 2. 20:39
Hasznos számodra ez a válasz?
Neked lesz az autó, vagy apádnak?
2018. okt. 2. 20:57
Hasznos számodra ez a válasz?
4/12 A kérdező kommentje:
Csaladi , de nem ez a kerdes , hanem hogy mennyire jo az automata , megbizhatosag szempontbol.
2-es hogy erted hogy fek+gaz indulas, normalis esetben elengedem a feket , es kisse elindul az auto es nyomom a gazt. Vagy rosszul tudom?
Faternak egy Frédi-Béni lábmeghajtásos kőkorszaki való. Ott érzi a mezítlábas talpa alatt a köveket. Kurbli sem kell bele, mivelt biztos idegenkedik a modern önindítótól. Minen jó amit megkaphatsz az élettől. Q-va jó a bolygóműves automata. Minden más automata sokkal xarabb. Imádom. A kéziváltó csóróknak való. Mutter biztos megértőbb a technikával: Mosni a patakban? Mosogatni a lavórban? Ducla kuplungosom még nem volt, de extrém xar a kritikája. Állítólag nem tud rendesen kúszni és imád bexarni. Olvass utána.
2018. okt. 3. 04:37
Hasznos számodra ez a válasz?
A DSG is duplakuplungos és hibátlan. Az a lényeg, hogy rendszeresen kapja meg a friss olajat, akkor nincs baj a triptoniccal
2018. okt. 3. 06:30
Hasznos számodra ez a válasz?
7/12 A kérdező kommentje:
De ebbe sima bolygomuves kerulne , ha duplakuplungosat akarnank , az magasabb felsszereltseg es csak turbo motor. Az nekunk nem jo, csak szivo. Annyit nem utazunk hogy a turbo megerje es ne menjen gallyra.
Én azt mondom kérdező, hogy amíg (gondolom így lesz) apád fizeti a nagyobb részét, addig ő döntse el a részleteket. Egyedül friss jogsival úgyse kéne, hogy elengedjen az autóval. Az automata váltót én személy szerint nem szeretem, elveszi a vezetés élményét és ellustít, ráadásul egy sokkal egyszerűbb konstrukció kevesebb hibalehetőséggel, a félrekapcsolás lehetősége nélkül. Plusz, tegyük fel, hogy 5 évig csak automatát hajtasz, utána a munkahelyeden kapsz egy kéziváltós szolgálati autót. Mit fogsz vele kezdeni? Mert elméletben tökéletesen menni fog az indulás, de gyakorlatban már nem olyan biztos. Tudom, hogy a mi szavunk nem sokat számít, de én a manuálist mondanám.
2018. okt. 3. 07:36
Hasznos számodra ez a válasz?
Utolsó vagyok, elírtam, a kézi váltó az egyszerűbb konstrukció.
2018. okt. 3. 07:37
Hasznos számodra ez a válasz?
Ha jól értem, egy új, 0 kilométeres autó vásárlásáról van szó, és Te a váltó megbízhatóságáról filozofálsz? Szerintem ráérsz aggódni, majd 300ezer km lefutása után.
Szerintem túlliheged ezt a kérdést, ahhoz képest, hogy csak egyszer(!) ültél egy automatában.
Jah és tényleg: Te veszed meg az autót, vagy a Papa?
2018. okt. 3. 08:06
Hasznos számodra ez a válasz?
Kapcsolódó kérdések: