Azért magas a magyar autók átlagéletkora mert a mai autók megbízhatatlanok?
Kedves 4,
ez egy baromi felületes összehasonlítás, továbbá nem is igaz.
Az új autók sokkal kényelmesebbek, ergonomikusabbak, mint az elődeik.
Ismét a 3-as Golf és a 7-es Golf példájával jövök elő.
Egy új Golf 1500 köbcentivel 150 paripát tud, úgy,hogy az fogyasztása 6,5-7l marad.
Ugyanezt a teljesítményt egy 2 literes tudta a III-as Golfból, de 10 litert fogyasztott mellette.
Továbbá, egy új Golf akár családi autóként is funkcionálhat, tágas belül, a régi viszont csak egy kisautó volt.
Az autóipar azért fejlődik, mert erre van igény és nem az egy helyben toporgásra.
"A mai autók legfeljebb a töréstesztekben múlják felül a régi autókat..."
Tehát az újabb autók:
- sokkal többet fogyasztanak,
- sokkal kisebb teljesítményűek, lassabbak,
- szennyezőbbek,
- hangosabbak,
- kényelmetlenebbek, az ergonómia teljes hiányával rendelkeznek,
- sokkal nehezebb őket vezetni,
- kategórián belül sokkal kisebbek, szűkösebbek
- stb...
Bezzeg régen minden sokkal jobb volt! A sok buta német pedig azért veszi a sok rossz új autót, és nem a 20 éves mindenben jobb szuper gépeket, mert ilyen bugyuták. Magyarországon pedig azért ennyi az autók átlag életkora amennyi, mert a sok f***a magyar gyerek rájött, hogy a régi autók a jók és ha ingyen adnák az újakat, nekik akkor is csak a régi vasak kellenek, mert ilyen pengék. Más oka nyilvánvalóan nem is lehet.
Így már mindent értek! :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!