Azért magas a magyar autók átlagéletkora mert a mai autók megbízhatatlanok?
Azért, mert Magyarországon a fizetések nincsenek a nyugat-európai szinten. Ám egy nyugat-európai autógyár nem fogja jótékonyságból kevesebbért adni ugyan azt az autót, mert az éppen magyarországi megrendelőhöz jön.
Februárban vettem új autót és semmi nem romlott el rajta, pedig a led-mátrixos fényszórótól kezdve a két lépcsős feltöltőig minden benne van. Ellenben a kollégám 20 éves "tragacsát" folyton szerelgetni kell.
Nem.
Azért, mert a magyarok nagy része csóró.
Aki viszont megteheti, az gyakran cserélgeti.
A mai autók pedig minden tekintetben jobbak, mint elődeik.
Nézzünk meg egy III-es Golfot meg egy mai 7-es Golfot.Utóbbi minden tekintetben felülmúlja a III-ast.
Majd akkor beszéljünk bizonyos autók megbízhatóságáról, amikor már a kb 500 ezredik km-t rója.
Ez egy 20 éves gépnél megvan, ott lehet tudni, mik voltak, amik bírták huzamosabb ideig.
Amúgy nagyon evidens a válasz, ami nincs, nem romlik el.
Ha nincs motorvezérlő, elektromos porlasztó, gyufaszál méretű hajtókar, spagetti vastag szelepszár, stb.
A mai autók legfeljebb a töréstesztekben múlják felül a régi autókat, de a környezetvédelmi előírások miatt gyakorlatilag kinyírják önmagukat. Ha elér bizonyos km-t, kb 100km-nként lehetne vinni őket érzékelő pucolgatásokra, amik folyton dobják a check engine-t.
Ilyen km-nél egy régi autó még a fénykorát élte, egy mai már akkor döglődik, és bontó.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!