Mai új autók megbízhatatlanok?
Még hányszor teszed fel ezt a hülye kérdést? hány éves vagy?
te nagyon szerencsétlen, nekem prémium autóm van, és tökéletes.Bőven elmúlt öt éves, de nem adom el, mert hibátlan.
En kb okyan mint ami 10-15 eve volt mondva hogy a japan autok 5 evig hibatlanok azt atomjaira hullanak.
Bonyolultabbak a tobb alkatresz hiaba jobb minosegu ha tobb van belole megis tobb hibasodik meg.
Az autók soha nem az örökkévalóságnak készültek, s nem is fognak. De olyan nincs, hogy négy év 11 hónap, 31 napig kifogástalan, másnapra meg mehet a szemétbe.
Jó, tudom, te sem így érted.
A változás az, hogy egy ősrégi autót néhány csavarkulccsal, fogóval, kalapáccsal stb. is meg lehetett reparálni.
A maiak sokkal bonyolultabbak, mert sok olyan többletet tudnak, amik a régiek nem. Ezek jelentős része elektronikus vezérlésű. Ha elromlik az ABS elektronikája, a samuval hiába püfölöd.
Ennyiben más.
Ilyen kérdéssel kb mintha szíven szúrnál pár sznobot, akiknek az autóiknak csak fszhosszabbító funkciója van.
Hát tány és való, hogy egy motorvezérlő ha megadja magát egy pirosnál, nem nagyon tudsz vele mit kezdeni.
Illetve a kismillió érzékelő, annak tömítései, vezetékei, stb.
Múltkor összeszámoltam, mennyi variációja lehet egy rángató benzines motornak...vagy 50-nél már kezdtem abbahagyni.
Mondjuk érdemes is megnézni a motoralkatrészeket, azok se olyanok már súlyban, méretben, mint a régiek.
Minek?
Az elektronika előbb adja be a kulcsot, minthogy megkopjon a d.gyűrű, hengerfal, szelepülés, stb.
Bár elég megnézni, a használt autók közül mennyi van, ami elment pl 5-600 ezer km-t.
Érdemes ilyenek közül nézelődni, mert amiket árulnak ennyivel, azok valószínű tudják is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!