Az újabb BMW-k is megbízhatatlanok, nagyon szervízigényesek és macerás autók?
Sok ismerősömnek van bmw-je, e60-as 525i, e46-os 320i, és ettől régebbiek... Egytől egyik mindenkinek problémája van vele...
Az első kettőnek említett autó céges, újonnan vették, egy ember használja folyamatosan, és az e46-ossal állandóan szervízbe kell járni. Nem indul, megáll, erőtlen, mikor mi... Hetekig szervízelik, évente kifizet érte a cég vagy 1 milliót, de sosem 1-2 hónap után újra elromlik bennük valami.
Nos, én végre autóvásárláson törhetem a fejem, sikerült az évek alatt megspórolnon egy szép összeget és egy jó autót szeretnék venni.
A bmw volt a kedvencem mindig is, de egyáltalán nem akarom azt, hogy az autó elvigye a havi megtakarításomat...(kb 150 ezer ft)
Gondolkoztam x6-oson és 4-esen is. Az x6-ot 3.0d-vel, a 4eset valami 200 le körüli benzinnel.
Az újakkal is gondok szoktak lenni?
Kérem, írjon, akinek 2009-nél fiatalabb autója van!
Mik a tapasztalatok?
havi 150e forint megtakaritasra akarsz BMWt venni?
LOL.
A BMWk teljesen megbizhato autok, nyilvan vannak olyanok kozuluk amik elromlanak, mint minden mas markanal.
Az autóra van ennyi félretévee, úgy, hogy az üzemanyagot meg a biztosításokat mind levontam előre...
Ha esetleg lesz vele valami gond.
150 az nagyon karcsú tartaléknak egy ilyen autó mellé, mondhatni semmi. Sajnos az újabb BMW-k (Merci, Audi szintén) az első tulajdonosnak készülnek, 250-300 ezer kilométerre tervezve. Eddig el is mennek hiba nélkül és ekkor általában megválnak tőlük. A szopás a 2-3. tulajnál kezdődik. Ekkorra használódik el sok drága alkatrész, amiket cserélni kell. Ilyenkor hasonló futásteljesítményig újra jó lesz.
A prémium már nagyon régóta nem a megbízhatóságot jelenti ebben a kategóriában. Gondolom ismered a régi Mercik történetét, amik egyszerűen nem romlottak el. Annak a világnak vége, rájöttek ha ilyen megbízható, igénytelen kocsikat gyártanak, senkinek nem kell majd az új. Egyébként is a nagy haszon az alkatrészeken van.
A kérdésedre válaszolva 150 ezer Forintnyi tartalék egy kis Opelhez vagy Fiathoz elegendő. Az általad felsorolt benzines kocsikhoz 6-800K, dízelekehez 1-1,5 milliót javaslok félretenni.
Utolsó, te állsz hadilábon mind a szövegértéssel, mind a fogalmazással.
A kérdezőnek nem 150e forint tartaléka van, hanem ENNYIT SZÁN EXTRA VÉSZTARTALÉKNAK az autóra HAVONTA!!!!
Kérdező:
Semmi baj nincs általában ezekkel az autókkal az első 8-10 évben és az első 250e km-ben. Ott kezdenek kifingani a drága alkatrészek. Tehát ha ilyen autót tervezel, akkor vagy újat (sicc!) vagy nagyon megbízható, leigazolható forrásból.
Illúzióid ne legyenek, aki egy 3.0D-t vesz az azért veszi, mert használja. Sokat. Mienkbe 4 éves korára 240e km szaladt bele. És ez nem extrém.
"Szerinted ki tud félre rakni havonta 600-800 ezreket meg milliókat?? "
Azok akiknek valojaban ezek a BMWk keszulnek.
A költségek nem havonta fognak jönni egyenlő adagokban, jön egy 2 kilós javítás, aztán 4 hónapig semmi.
Benzinnél 6-800, dízelnél 1-1,5M legyen ÖSSZESEN tartalékba. Nem kell ez a havi bontogatás.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!