Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Az újabb BMW-k is megbízhatatl...

Az újabb BMW-k is megbízhatatlanok, nagyon szervízigényesek és macerás autók?

Figyelt kérdés

Sok ismerősömnek van bmw-je, e60-as 525i, e46-os 320i, és ettől régebbiek... Egytől egyik mindenkinek problémája van vele...

Az első kettőnek említett autó céges, újonnan vették, egy ember használja folyamatosan, és az e46-ossal állandóan szervízbe kell járni. Nem indul, megáll, erőtlen, mikor mi... Hetekig szervízelik, évente kifizet érte a cég vagy 1 milliót, de sosem 1-2 hónap után újra elromlik bennük valami.


Nos, én végre autóvásárláson törhetem a fejem, sikerült az évek alatt megspórolnon egy szép összeget és egy jó autót szeretnék venni.

A bmw volt a kedvencem mindig is, de egyáltalán nem akarom azt, hogy az autó elvigye a havi megtakarításomat...(kb 150 ezer ft)


Gondolkoztam x6-oson és 4-esen is. Az x6-ot 3.0d-vel, a 4eset valami 200 le körüli benzinnel.


Az újakkal is gondok szoktak lenni?


Kérem, írjon, akinek 2009-nél fiatalabb autója van!

Mik a tapasztalatok?


2015. ápr. 17. 11:49
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
17%

havi 150e forint megtakaritasra akarsz BMWt venni?


LOL.


A BMWk teljesen megbizhato autok, nyilvan vannak olyanok kozuluk amik elromlanak, mint minden mas markanal.

2015. ápr. 17. 12:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 A kérdező kommentje:

Az autóra van ennyi félretévee, úgy, hogy az üzemanyagot meg a biztosításokat mind levontam előre...

Ha esetleg lesz vele valami gond.

2015. ápr. 17. 13:20
 3/14 anonim ***** válasza:
0%

150 az nagyon karcsú tartaléknak egy ilyen autó mellé, mondhatni semmi. Sajnos az újabb BMW-k (Merci, Audi szintén) az első tulajdonosnak készülnek, 250-300 ezer kilométerre tervezve. Eddig el is mennek hiba nélkül és ekkor általában megválnak tőlük. A szopás a 2-3. tulajnál kezdődik. Ekkorra használódik el sok drága alkatrész, amiket cserélni kell. Ilyenkor hasonló futásteljesítményig újra jó lesz.

A prémium már nagyon régóta nem a megbízhatóságot jelenti ebben a kategóriában. Gondolom ismered a régi Mercik történetét, amik egyszerűen nem romlottak el. Annak a világnak vége, rájöttek ha ilyen megbízható, igénytelen kocsikat gyártanak, senkinek nem kell majd az új. Egyébként is a nagy haszon az alkatrészeken van.

A kérdésedre válaszolva 150 ezer Forintnyi tartalék egy kis Opelhez vagy Fiathoz elegendő. Az általad felsorolt benzines kocsikhoz 6-800K, dízelekehez 1-1,5 milliót javaslok félretenni.

2015. ápr. 17. 13:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 A kérdező kommentje:
Ha lenne ennyi megtakarításom havonta, csak autóra, szinte bármilyen luxuskategóriából választhatnék, akár 2 autót is.
2015. ápr. 17. 13:57
 5/14 anonim ***** válasza:
Ezeket szalonból érdemes venni, utána 5-6 éves korukban el kell adni őket, mert utána kezdődnek a bajok. A befecskendező rendszer alkatrészei kezdenek megkopni, a futóműben a szilentek kezdenek kiszopósodni, elkopnak a fékek, stb... Ilyenkor rájuk kell locsolni kb. 1 misit, utána megint jók lesznek valameddig. Használtan biztos nem vennék bmw-t, csak e46-ot, vagy annál régebbit. Ugyan ez vonatkozik az összes többi prémium autóra.
2015. ápr. 17. 14:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 anonim ***** válasza:

Utolsó, te állsz hadilábon mind a szövegértéssel, mind a fogalmazással.


A kérdezőnek nem 150e forint tartaléka van, hanem ENNYIT SZÁN EXTRA VÉSZTARTALÉKNAK az autóra HAVONTA!!!!


Kérdező:

Semmi baj nincs általában ezekkel az autókkal az első 8-10 évben és az első 250e km-ben. Ott kezdenek kifingani a drága alkatrészek. Tehát ha ilyen autót tervezel, akkor vagy újat (sicc!) vagy nagyon megbízható, leigazolható forrásból.


Illúzióid ne legyenek, aki egy 3.0D-t vesz az azért veszi, mert használja. Sokat. Mienkbe 4 éves korára 240e km szaladt bele. És ez nem extrém.

2015. ápr. 17. 14:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 anonim ***** válasza:
61%

"Szerinted ki tud félre rakni havonta 600-800 ezreket meg milliókat?? "


Azok akiknek valojaban ezek a BMWk keszulnek.

2015. ápr. 17. 15:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 anonim ***** válasza:

A költségek nem havonta fognak jönni egyenlő adagokban, jön egy 2 kilós javítás, aztán 4 hónapig semmi.

Benzinnél 6-800, dízelnél 1-1,5M legyen ÖSSZESEN tartalékba. Nem kell ez a havi bontogatás.

2015. ápr. 17. 15:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 anonim ***** válasza:
Hülyeségeket beszéltek, mégis miért lenne kevés havi 150 ezer egy autóra, az üzemanyagon kivül?? Az évi 1,8 millió, de egy tanusitom, hogy egy ilyen autó nem visz el többet mint 600 ezer Ft, de ebben olajcsere, kötelezők, szett gumi, minden benne van. Ja igen, nem kell minden évben turbót meg nemtudommit cserélni.
2015. ápr. 17. 17:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim ***** válasza:
Nekem 800e huf a havi megtakarításom (bíí bibibííí), mégsem veszek BMWt.
2015. ápr. 17. 19:37
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!