Simsonba (S51) nem lehet simán benzint tenni a tankba, mint az újaknál, hanem motorolajjal 1:50 arányba össze kell keverni? És tényleg megbízhatatlanok a Simsonok?
Mert ha ez igaz, akkor inkább veszek egy RX 50-et vagy vmi újabb 50-es Rieju-t. Azokról vélemény? Úgy tom az új enduro-k többet esznek, mint a robogók meg, mint az S51.
Ez igaz? Olyan 140.000 Ft körül gondolkodom.
Ha az S51 szar, akkor ilyesmire gondoltam: [link]
A simsonba 1:40-et tegyél, vagy sűrübbet. És igen, a tankba már benzin-olaj keveréket kell tenni.
Amúgy meg nem megbízhatatlanok, csak egy fiatalabb szimó is elmúlt már 15 éves.
És ha nem keverek bele olajat lehet baja?
Vagy inkább vmi fiatalabbat veszek.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"50-esnél az, hogy "Okmányok nélküli" azt jelenti, hogy közúton nem lehet használni."
Ez sokmindent jelenthet. Pl. azt, hogy lopott, vagy nem 50-es (hanem 80-as, 110-es, 125-ös, stb.), vagy nincs meg már az alvázszáma/motorszáma (ki lett köszörülve korábban), vagy csak annyit, hogy nem kötöttek rá biztosítást (nem használták, vagy csak telken/földúton/magánterületen). Ezt a motor eladójától érdeklődd meg, hogy miért nincs papírja, de ha tiszta motort akarsz, akkor inkább kerüld a papírnélküli jószágokat. Nem biztos hogy tényleg azért nincs papírja, amit az eladó mond.
Simson sajnos szoci gép, ahol szemétből kellett valamit építeni. Ez meglátszik az anyagminőségen, a gyártástechnológián. Hiába raksz össze egy Simsont vadi új alkatrészekből, lehet hogy 10 évig nem kell hozzányúlnod, de lehet hogy 5 kilométer után beadja a kulcsot. Alapból nem rossz moci, nem rossz konstrukció, csak sosem tudhatod, hogy a következő 10-20 kilométer alatt kell-e majd szerelni rajta valamit. Ezért mondják rá, hogy megbízhatatlan.
Mindettől függetlenül én egészen bizonyos vagyok benne, hogy a mai top robogók már mind az ócskavastelepeken fognak csöndesen rohadni, mikor Simsonok még mindig róni fogják az utakat.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nem csak a robogók, hanem minden más motor is.
A Simson, MZ örök élet. Ezeket nem úgy tervezték, hogy 10 év után ki kelljen dobni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#9 Örök élet, mi? 5000-ként generál. Gyűrű, tűgörgő csere, jobb esetben dugó vagy henger is. Letörő berúgókarok, eltörő villák.
Akkor "örök élet", ha megvette véletlen a papa, rápakolt a kamrában, és elfelejtette. És most előkerül 0 kilométeresen, akkor működésre lehet bírni. De mutass már egyet, amiben igazoltan 50.000 kilométernél több van
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!