Mennyi km van a dízeledbe? Volt már nagyobb javítás ez alatt rajta? Turbó, porlasztó, kettőstömegű, stb. Mindegy H VW, Ford, stb bármilyen autód lehet.
Figyelt kérdés
#Shsgsg
2018. szept. 10. 11:11
11/24 anonim válasza:
170000, légtömegmérőn és turbó szabályzó szelepepen kívűl csak a szervizek és kopó alkatrészek. Nemrég kitakaríttattam a turbó geometriáját. Nem volt semmi előjele, csak gondoltam ennyi km után ártani nem fog. Ez eléggé jelentéktelen összeg volt.
12/24 anonim válasza:
145 ezer, Toyota Auris 2.2 d-cat. 11 év alatt ment ez bele, nagyrészt budapesti forgalomban, ami azért átlagnál nagyobb igénybevétel. Eddig csak egy vízpumpa csere volt (eresztett kicsit a tömítése). Illetve a részecskeszűrő nyomásérzékelő csöve egyszer elkormolódott és emiatt hibalámpát dobott, de 15 ezerért kipucolták. Azóta prémium gázolajjal járok és nem jött vissza a hibajelenség.
13/24 anonim válasza:
Nem semmi hogy meg a 2.2 dcat toyota motor mukodik. :)) nem sok embernel birt ki ennyit.
14/24 anonim válasza:
Mert, mi baja szokott lenni? Én nem tudok róla, hogy a DPF rendszeren kívül lenne valami tipikus gond vele. Pl a legtöbb dízelre jellemző kettőstömegű probléma egyáltalán nem jelentkezik nála és a befecskendező rendszere is megbízható, mert japán Denso, nem Bosch. Normálisan kell vele bánni és meghálálja :)
15/24 anonim válasza:
Az a nem semmi, hogy évi 10000 km-re, városba valaki dízelt vesz, abból is a nagyobbikat.
16/24 anonim válasza:
12#
hengerfej problémák
füstgáz visszavezető rendszer
dpf
váltó
17/24 anonim válasza:
14: mi baja ? A vilag legrosszabb motorjainak egyike sajna a 2.2 tervezesi hibas. Hengerfej garantalt ha meg nem volt majd lesz. Denso injektor, jo az mig tonkre nem megy a legnehezebben vagy sehogy se javithato.. Szoval van vele boven baj. :(( pedig szeretem a toyotakat de ez a motor egy tevedes.
18/24 anonim válasza:
A japánoknak nem is ment sosem ez a dízel téma, a terepjárókat leszámítva. Egyébként meg én is tudok konkrétan agyonhasznált 2.2-es dízel Avensist, amelyik még mindig vígan szolgál.
19/24 anonim válasza:
15: Mondj olyan autót, ami jobban megy ennél és kevesebbet fogyaszt. Nekem ezek voltak a szempontok. Corolla TS-ből ültem át. Semmi baja nem volt eddig, és elvan 6-7 literből városban, viszont úgy húz, mint egy mozdony :)
20/24 anonim válasza:
17: volt ilyened? Én nagyon sok új dízelben ültem, az előző munkám részben tesztautózásról szólt, de nem éreztem még hasonló vonóerőt, max 250 lóerő fölötti turbós benzinesekben, de azok meg a 12-13 litert bekapkodják. Nekem ennél jobb autó jelenleg nincs :) Mondjuk annyi, hogy rendesen karbantartom, 15 ezrenként gázolajszűrőt, levegőszűrőt cserélek, 30 ezrenként váltóolajat, OMV Maxx Motion gázolajjal járok, figyelem OBD-n keresztül a motor üzemállapotait és ha regenerálni akarja a szűrőt, kimegyek vele egyenletes 2 ezres fordulaton az M0-ásra, stb. Gondolom akiknek beszarik, nem igazán törődnek vele. Hallottam olyanról is akinek 1 évig égett a check engine lámpa, ügyet sem vetett rá, csak amikor már vészüzemmódba kapcsolt a motor, annyira megtelt a részecskeszűrő.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!