Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Szept.4-én elszakadt a vez....

Gatsby kérdése:

Szept.4-én elszakadt a vez. Műszíj. Igazságügyi szakértő bevonásával kiderült a szerviz hibája, nem cserélt tőcsavart. Most garanciálisan kénytelen javítani, de megrendült a bizalmam. Mikre figyeljek a javítás alatt?

Figyelt kérdés

VW Golf V 2.0 PDTDI

Teljes vezérlés csere gyári alkatrészekre febr. 20-án. Az autó előtte tökéletesen, tünetmentesen üzemelt.



#vezérműszíj szerviz javítás
2018. szept. 8. 13:46
 1/6 A kérdező kommentje:
Természetesen a szakadás (törés) előtt is minden rendben volt. Semmi előjele nem volt.
2018. szept. 8. 13:50
 2/6 anonim ***** válasza:
Arra figyelj oda, hogy minél több garanciát adjanak a javított motorra, és minél előbb eladd. Az a motor már nem lesz olyan, mint a gyári. Képzeld el, milyen feszületet kapott a motor mikor elszakadt a szíj, és amikor amúgy század miliméterek számítanak egy motornál. Mindent úgy sem cserélnek ki rajta. Az se mindegy hogy szakszervíz volt, vagy csak vmi kisebb műhely. Én biztosan eladnám. Ez amúgy is egy kényes motor. Elég patt helyzet. Sajnálom.
2018. szept. 8. 14:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
Tocsavart ? Van egy ilyen hulladek a csaladban 119400 km van benne 120nal kene elvileg vezermuszijat cserelni. Milyen tocsavart kell kicserelni ?
2018. szept. 8. 14:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:

2-es válaszoló:

Köszönöm a javaslatodat! Szeretném elkerülni, hogy bármilyen egyéb módon "lehúzzon" a szerviz. Szóba hozta, hogy ilyenkor érdemes kopó alkatrészeket is (pl. vezérmű tengelyt) cserélni. Úgy gondolom, hogy ha előtte tökéletesen működött az autó (motor), akkor ez inkább haszonlesés. Felmerült a hengerfej felújítás kapcsán, hogy ha olyan jellegű kopás van, amit nem a vezérműszíj szakadás okozott, azt nekem kéne fizetni. Jogos ez? Miért költenék egy garanciális szervizre?

2018. szept. 9. 12:40
 5/6 A kérdező kommentje:

3-as válaszoló:

A Porsche M5 szerint egyértelmű: a gyári vezérműszíj készletben minden forgó alkatrészhez van csavar is, tehát azok is cserélendők.

2018. szept. 9. 12:43
 6/6 anonim ***** válasza:
Na igen. Itt jön elő a patt helyzet. A szervíz is nagyon jól tudja, hogy akkor lehet az a motor a legtutibb ha minden ki van cserélve rajta meg tip toppra rendbe van rakva a hengerfej minden egyes alkatrészével. Viszont az brutál nagy költség. Nem fogja a szervíz kicserélni a sok drága alkatrészt. Azért próbálnak győzködni róla hogy adjál bele. Tudják hogy csak jó motorjavításra tudnak garanciát adni. Azért írtam hogy patt helyzet. Majd azt fogják mondani hogy ezt meg azt még cserélni kéne hogy garit tudjanak adni. Egyébként meg csak adnak majd két hetet. Nem utólsó sorban a saját helyzetükön szeretnének javítani, hogy minél kisebb veszteséggel zárják a javításodat. Ugyanígy jártunk a céges kocsinkkal. Vezérműszíj szakadás után sose volt már jó a motor. Kezdte hogy egy év után hengerfejes lett. Stb stb. Utána forralta a vizet. Sorolhatnám. Ha nem cserélnek benne mindent gyárira, hogy előlről megint egybe kopjon be minden egy vadiúj hengerfejjel, akkor esélytelen hogy jó legyen még sok tízezer km re az a kocsi. Add el. Jobban jársz.
2018. szept. 9. 16:08
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!