Mennyi km van a dízeledbe? Volt már nagyobb javítás ez alatt rajta? Turbó, porlasztó, kettőstömegű, stb. Mindegy H VW, Ford, stb bármilyen autód lehet.
Kettő dízel autóm van:
1. 296.000km. Turbó, porlasztó bontatlan, gyári, semmi gond nem volt bele. A kettős tömegű 200.000km környékén elkezdett zörögni. A szerelőm márkaszervizben a felújításra beszélt rá csere helyett. Azóta nincs vele gond. Egszer a generátort is fel kellett újítani, mert nem töltött. Ennyi, más gond nem volt vele.
2. 8000km-nél tart. Egy köztes olajcserém volt. Még jó darabig garanciális. Egyelőre tetszik, nincs vele bajom.
230000
vezérműszíj csere, generátor felújítás. Amúgy ennyi
Amiket olvasok az enyémről:
A turbón nem aggódok,90 környéke a felújítása és ha úgy van akkor van belőle gyári felújított
A porlasztók még jók,ez jó mert ha azzal gond van hát akiknél gond van vele azok szívnak
Volt Audi A4 1.9 PDTDI 420 ezer km-el, 100 ezret raktam én bele. Semmit nem cseréltem rajta, lendkerék volt előtte cserélve, egyéb tudtommal semmi. Turbó, befecskendezők gyáriak voltak, mikor eladtam.
Audi A6 3.0 TDI 350 ezerrel adtam el, 80 ezret raktam én bele. A turbó elfüstölt, tiszta olaj lett minden. Szerencsére időben le tudtam állítani. Más baja nem volt, automataváltóban cseréltem az olajat, mikor megvettem, annak se volt baja.
Most van egy újabb A6-os, szintén 3.0 TDI de 2 turbóval. 280 ezer km, 50 ezret mentem vele, semmi, de semmi baja nincs.
Apámnak Ford Focus 1.6 TDCI, 180 ezer km-ig semmi gond nem volt, ekkor viszont elkezdett rángatni: elment az egyik hengerből a kompresszió. Nagy csalódás, szét se szedtük, eladtuk úgy. 50 ezret tett ő bele, valószinüleg korábban lehetett már valami gubanc, vagy tekert km-s volt, kitudja. Nálunk egyéb baja nem volt, lendkerékkel sem volt gond, a prolasztók gázolajosak voltak kivül is, de ez típushiba ennél a motornál, nem gondoltuk, hogy gond lehet belőle.
Octavia, 2012, CAYC
150ekm körül vezérlés és klímakompresszor csere volt.
Most 186ekm-nél tart.
Apámé Jetta, 2006, BXE
80ekm EGR, 120ekm vezérlés, 205ekm hengerfejtömítés
Most 210ekm-nél tart.
Óra szerint 205e km-rel vettem és egy év után teljes motorgenerált kellett rajta csinálni. A motor állapota alapján minimum a háromszorosa van az autóban, de lehet, hogy már megjárta a holdat is :)
Tudtam, hogy sz@rt veszek, de azt nem, hogy ennyire.
6-os
Csak nem te vagy a Digó Limó szerzője??? :o
Mar eladtam.
Ford mondeo mk3 2.0tdci.a136 lovas am hirhedten szar.
190e kmnel 2 delphi injektor felujitas 55e ft.
250e km generator, majd meg egyszer mert rossz volt amit vettem.
370e km eladtam ismeosnek.
500felett van ugy nez ki a kettostomegu behalt.
Hasznalat nalam. 9-11 liter kozti atlagfogyasztas, 10e km egy gumi, foleg rovid tav mert volt rendes autom ez az utni vagni auto volt.
Most valami vw termek van, 119e km van benne, ecu, can bus modul, klimakompresszor, epp szerelot kene keresni aki rajon a pontos hibakra mert homersekletfuggo.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!