Tiszteletem. Ez még csak egy kíváncsiságból feltett kérdés lesz mert érdekel az itt jelen levők véleményei!?
#7: Nem vitázni akarok de egy *közepesen jó állapotú 2010 utáni BMW vagy Audi értéke nagyon nem 2-3 millió hanem kb a duplája. Külföldön. Sokan közülünk nagyon nincsenek képben az autók értékével kapcsolatban.
*közepesen jó állapotú azt jelenti hogy nem a kínálat lelakott csilliárd km-es alja. Persze mi magyarok mindenből a kínálat legolcsóbb alját nézzük és abból azt szűrjük le hogy valami annyiba kerül. Holott nem.
Meg kell keresni a még működő legolcsóbbat és a legdrágábbat és ezek átlagát kiszámolni és kb az lesz a közepes állapotúak értéke.
#11: Nem vita:
2010-2012 közötti BMW 320 kínálat közepe ma Magyarországon 3-3,5 millió között van, szóval egy gyenge féllel lőttem alá talán... Ami itt lefingott az kint is, ami itt megbecsült az ott is. Nagy csoda nincs a piacon, csak naivák akiket átvágnak a kereskedők:)
De mindegy is, nem vagyok BMW ellenes (alig több a BMW-s idióta, mint fekete Audi-s, a többi matek), de ha a pénz számít akkor Audi
Inkább beülsz, mész mindkettővel egy kört, kipróbálod a funkciókat és amelyik jobban tetszik azt vedd. Megnézegeted a belteret mert mégis ott töltöd az időd jelentős részét, nem a kocsit kívülről nézegeted.
Ismétlem, kevés kilóméter, ismert előélet, egytulajos a legjobb.
De szerintem a legjobb egy 325i vagy 330i magas felszereltséggel, kézi váltóval. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!