Alapvetően baj ha csak azért csináltam meg a jogsit, hogy száguldozzak, versenypályának használjam az utakat?
Egy egészséges lelkű ember elhatárolódik az olyanoktól akik nem szabályosan közlekednek, pl 90-es táblánál már 140-et megy, és aki előtte halad még azt is előzi még nagyobb sebességgel. Részben ez is hobbi, és a jogsival valaki dolgozik, mások komfortosabbá, időtől függetlenebbé teszik az életüket, nekem meg szórakozást nyújt.
Gyerekkoromban is pislogás nélkül néztem a motorosokat, emlékszem olyanra hogy kanyarból jött kifelé, a fényszóró már csillogott, és egy keréken jött végig, kirázott a hideg.
Autóval is jó menni csak több mindenre kell figyelni, és azért 100 felett visszatornázni a kocsit 40-50re időbe telik, egy szabályosan közlekedő átlagos sofőrnél, sokkal körültekintőbben kell eljárnom, hogy mégis kiszámítható legyen a szituáció.
Ha a kérdés komoly lenne, azt mondanám, leszarom, csak ne engem ölj meg - és ajánld fel a szerveidet további felhasználásra.
Mivel azonban a kérdés egyértelműen kitaláció, kamu, trollkodás, ezért inkább nem etetlek.
#3
Gondolom Te is vezetsz, és sosem láttál szabályszegőt, sebességhatárokat leszarja, indexet nem használ... Ebben mi lenne a kitaláció?
Ha youtube-ra beírsz egy traffic címszó alatt pár jobb autó márkáját, akkor fogod látni mit is jelent ez az egész.
Hála az égnek nemsokára kezdődik az iskola, kevesebb vérpistike fog ráérni, hogy egész nap f***ságokat írjon ki kérdés címszó alatt.
Egyébként sajnos a valóságban is vannak hasonló mentalitású hiperillegál sztrítrészer arcok, akik úgy gondolják, hogy az utca az ő játszóterük. Általában addig nagy az arcuk, míg egyszer véletlenül el nem tévednek egy valódi versenypályára. Láttam én már pályanapon porig ültetett, nagyszárnyas, "mintafásztenfjúriüszbe" Integra Type-R-t (benne volt a teljes kársztályling-fórum tudása), amit villogva zavart el az útból egy akkor már igencsak horpadt kupás Astra. De olyan is akadt, hogy a kopasz-gyűrtnyakú izomcsávó M5-ös BMW-jét (azé' néccáz lóerővel mán lenyomok bárkit) kívülről autózta körbe a Lotus Elise, hogy nagyobb legyen az öröm. Úgyhogy az alacsonyan repkedő közúti zseb-Schumachereknek sem muszáj előadni a keménycsávót a hegyi utakon, el lehet menni pályanapra, aztán majd haza lehet onnan sunnyogni behúzott farokkal.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!