Egyébként menj a fenébe az unalmas ányóccal meg pásszáttal :) unalmas forma, unalmas autó.
Egyébként valószínű azért, mert "jövőbemutatónak" kell lennie, vagy, simán csak azért hogy ne legyen annyira kelendő. Kinek hiányzik az hogy mindenkinek ilyenje legyen (még ha drága is)? Akkor ki tankolna fosszilist?
2018. aug. 13. 15:03
Hasznos számodra ez a válasz?
3/16 D. Brasco válasza:
Értelmes ember nem vitázik izlésről..........
Az meg több mint megmosolyogtató,hogy szerinted egy passat meg A8 formaterve AZ AUTÓ.....igen így csupa nagy betuvel!
2018. aug. 13. 15:23
Hasznos számodra ez a válasz?
4/16 anonim válasza:
A hagyományos autók alapvető formavilága részben a praktikum mentén alakult ki, és ez formálta arról alkotott képünket is, hogy mi a DAS AUTO. Viszont a villanyautók világában a praktikum egész mást jelent, mivel az akkuk az autó aljában elterítve vannak a legjobb helyen, a motor nem foglal nagy helyet, és általában nem kell sebváltó sem. Szóval a motorház nagyrészt értelmét veszti, a kábelt meg kicsit könnyebb elvezetni, mint a kardántengelyt. Ezért aztán a villanyautóval kísérletező gyártók dizájnereinek kicsit kevésbé, illetve a megszokottól eltérő módon van megkötve a kezük. Ilyenkor aztán lehet próbálkozni, mi működik, mivel lehet formavilágot teremteni. Nyilván építhetnék DAS AUTO formájúra a villanyverdát is, de akkor meg fennáll az a veszély, hogy valaki más belép a piacra egy merész újítással, és ők teremtik meg az új formavilágot.
2018. aug. 13. 15:55
Hasznos számodra ez a válasz?
5/16 anonim válasza:
Ez is igaz, de azért van még ott balesetvédelem, törésteszt, szabványosítás stb. stb., nincs "úgy" megkötve a kezük, de azért mégis. Ettől lehetne még jobban űrtechnikára hajazó autót is tervezni... Csak nem engedik legyártani.
Pedig igaza van, a Teslán kivül egy normális full elektromos autó nincs még. Nekem még az Audi E-tron is túlzás, ami most jelenik meg. A Jaguar I-Pace, ami még elég jópofa, ennyi.
Ja és lehet köpködni az Audi A8-ast, de az igazi klasszikus szedán autók formáját mai napig testesítik.
2018. aug. 13. 16:22
Hasznos számodra ez a válasz?
7/16 anonim válasza:
Nekem az I3-as kifejezetten tetszik, de valóban, ízlésről kár vitázni.
2018. aug. 13. 17:10
Hasznos számodra ez a válasz?
8/16 anonim válasza:
Aerodinamika.
2018. aug. 13. 17:41
Hasznos számodra ez a válasz?
9/16 anonim válasza:
Mondjuk a Passat nagyjából a legkommerszebb autó ami létezik Európában. Az Audi meg tipikus innen-onnan összerakunk meglévő autókról elemeket és majd lesz belőle valami vonalon halad az esetek 90%-ban.
Villanyautóknál meg belinkel egy tanulmányautót a kérdező...
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!