Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Milyen V8-ast érdemes hobbi/él...

Milyen V8-ast érdemes hobbi/élményautónak választani?

Figyelt kérdés

Van még hátra pár év a lakáshitelemből, de ha lejár, a felszabaduló havi kiadás egy részét örömmel szeretném hobbi V8-as járműre költeni, de nem tudom, hogy merre nézelődjek.

Ami biztos, hogy elkapkodni nem fogom, ezért informálódnék jó előre.

Mik a kritériumok? Jó kérdés.

Első az az elemi hang, alacsony fordulaton vartyogás, magason pokoli, de nem ordenáré orkán.

Nem a végsebesség és nem is sokszáz lóerő a lényeg, hanem ha kell, akkor alacsony fordulatról meg tudjon indulni, mint egy nagy dízellel, süppedjek az ülésbe. Viszont ha csak céltalanul krúzolnék, akkor tudjon kulturáltan, a lakosság idegesítése nélkül cirkálni.

Szervízben nem szeretnék indokolatlanul sok időt tölteni.

Fogyasztás másodlagos, 30 literig elviselem (évi max 2-3000km-rel számolva ez nem tétel).

Vételárát jelenkori értéken számítva 2 és 3 millió közé lőném be, utóbbit a teljes üzembiztonságú és leszervizelt éllapotra értve.

Biztos van még seregnyi kritérium, ami a keresési irányt döntően befolyásolja, várom ezek említését is.

Amit tudok: az amcsi izomautók tetszenek, de félek a szervizelhetőségüktől. SUV kategória és tucatautók V8-as csúcskategóriái nem érdekelek. Szintén kiesnek a csak 2 üléses formák, 2 rendes és két legalább gyerek ülés legyen, hogy a fiaim is beférjenek. Tulajdon képpen mire ezeket leírtam talán megfogalmazódott egy jobb kérdés is: mely márkák milyen típusai azok, melyek a tengeren túli izomautókra hajaznak, de azoktól egy nagyságrenddel könnyebben fenntarthatók?



2018. aug. 3. 15:12
 1/7 anonim ***** válasza:
Jensen Interceptor. a rozsdára figyelj nagyon, mivel angol járgány!
2018. aug. 3. 15:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Sajnos rendesen felujitott izomzatot ennyiből nem lehet venni, egyetértek veled. Talán egy 90 és évekbeli mustang jó lehet erre
2018. aug. 3. 16:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
Nekem is v8-am van bár én mindenhova ezzel megyek amikor mennem kell kocsival(nem járok sokat),de vehetjük hobbi autónak is,nekem egy első generációs audi a8-am van 4,2-es v8-as 32 szelepes motorral,a hangja egy módosításnak köszönhetően nagyon jó olyan,mint egy ford mustang alapjáratba hortyog amúgy üvölt,viszont,ha szépen lassan mész kétezres fordulat alatt egy hangja sincsen,a gyorsulás fenomenális pillanatok alatt száz az elektronikus szabályzó kivétele után szerintem a 300 km/h-t is meglépné könnyen...pont olyan ami neked kell alacsony a szervízköltség,nekem speciel 2015-óta nem igazán kellett vele semmit csinálni elektromos gondok voltak inkább,nem rohad mivel aluminium,bontó tele van vele,öt ember kényelmesen elfér benne,szóval családdal is mehetsz,amúgy ezeknek a kocsiknak a váltó a gyengéje,de egy 250 ezer forintból felújítják neked azt is.Nem tudom ilyen v8-ra gondolsz-e,de szerintem magyarként ebben érdemes gondolkodni vagy hasonlóban,az ilyen amcsi v8-akat felejtsd el pénztemető mind...,mondjuk ez is az egyesek szerint,de szerintem vállalható...
2018. aug. 3. 16:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:

2-3 millióért csodát ne várj.

Nézd meg mik vannak annyiért.

Inkább 6-8-10 millióért valaki komoly gép, fenntartása annak is ugyanannyi lesz.

Egyébként én vennék egy 1967-1969 közötti valamilyen Mustangot

2018. aug. 3. 21:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:

Az A8-as kiesik, mert "tucatautók V8-as csúcskategóriái nem érdekelek".


A Mustang jó kiindulási vonal. De ahogy látom, akkor van a veterán kategória (pontosabban évjárat), ami belefér a keretbe vagy a 2004ig gyártott szeritem igazi sleeper kinézetű generáció.

A 2004 utániak igazán tetszenek formára is, de azok árához kell még pluszban félre tenni.


Japán V8-akkal mi a helyzet, érdemes őket számításba venni? Pl Lexus SC430? Igaz ez is a Mustang >'04 árkategória körül van.

2018. aug. 4. 05:52
 6/7 anonim ***** válasza:
100%

Három kalsszikus járművet tudok ajánlani amik tökéletesen egybevágnak a leírtakkal.


Fontos szempont hogy olyat vegyél, aminek felfelé fog menni az értéke és nem lefelé, így ha akármi lenne és muszáj eladnod, garantáltan keresni fogsz rajta.


Európait nem ajánlok ezekkel a feltételekkel, főleg a nem az előb említett A8-féléket, társait.


Ha igazi V8 élmény kell, akkor amerikai vas kell, ez nem kérdés.

Nyers erő, brutális megjelenés, letisztult forma és az utánozhatatlan nedves V8 lögybölés.


Hidd el, ilyen kocsikkal foglalkozom.

Életed végéig meg akarod majd tartani és hidd el, földöntúli életérzés egy amcsi izom v8-cal végigöblögetni. Minden egyes gázadásnál a hideg volt kirázni.


Ja és a szervízelés: ennél egyszerűb autókat nem igen fogsz találni a kategóriában, alkatrész szó szeint filléres, minden egyszerűen elérhető, könnyen hozzáférhető, ráadásul robosztus, strapabíró, időtálló szerkezetek ezek. Ha nincs rozsda, de ennyi pénzért fogsz jót találni:


Tehát a 3 javaslatom, az alábbi szempontok alapján:

- nincs értékvesztés

- van választék


1. Második generációs Chevy Camaro (1970- '81)


[link]



[link]


https://www.youtube.com/watch?v=4N8QJKdk1mY


2. Harmadik generációs Camaro (1982- '92)


[link]


[link]


https://www.youtube.com/watch?v=FxuGiM51FQc


3. Harmadik generációs Pontiac Firebird (1982-'92)


[link]


[link]


https://www.youtube.com/watch?v=gtpI2GkiZEE



Mindegyik remek autó, az én szívem a másodgenerációs Camarohoz húzna legjobban, de ezek mind igazi legendás gépek!


Ha bármiben tudok segíteni vagy lenne kérdésed? írj bátran!

Remélem tudtam segíteni, előre is sok boldogságot a vashoz!

2018. aug. 4. 14:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:

Ha a forma alapján kellene választani, akkor azt hiszem sokunk gyerekkori álma az a bizonyos fekete Trans Am.

Hahun is szokott néha lenni illetve mobilén találtam full KITT replikát. Az mondjuk nekem nem kellene, inkább legyen gyári.


"alkatrész szó szeint filléres, minden egyszerűen elérhető, könnyen hozzáférhető"


Honnan? Merre nézelődjek?

2018. aug. 6. 11:55

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!