Szeretnék venni egy hobbi autót, erős, hátsókerekes változatot. Hány le-től érdemes?
Sosem vezettem még 180 le feletti autót, de nagyon szeretnék egyet, amit közúton is használhatok és versenypályán is megállja a helyét, driftre is legyen alkalmas.
Bmw m3-ra gondoltam, 2013-as változatra.
Nagy őrültség lenne beleülni egyből egy ennyire erős autóba?
Ti mit ajánlanátok?
(Viszonylag újabbat szeretnék, manuális váltóval)
Bmw z4-en gondolkoztam még.(olcsóbb, de gyengébb)
Az autót gyári állapotban hagynám mindenképp!
A lóerőmánia, amint látom, még mindig tart. Kell a teljesítmény, mer' attól lesz jó az autó, a tuningnál is az a lényeg, hogy hány lóerős.
Pedig nem így van. A nagy teljesítmény azért jó, mert időegység alatt több hátsó gumit tudsz elfüstölni. Ha viszont jót szeretnél autózni, nem a teljesítmény a fontos, hanem a tömeg-teljesítmény arány. Egy 180 lóerős, manapság már nevetségesen gyengének számító első szériás Lotus Elise is tud úgy menni, hogy hanyattesel tőle, mert alig több, mint 700 kg.
Ha neked az kell, hogy lehessen arcolni, hány száz lóerőnek nyomod, esetleg a gumit füstöltetnéd éjjel-nappal, mer' az menő, akkor jó választás az M3.
szerintem sosem baj, ha egy autó baromi erős. tőled függ, mennyire nyomod.
ha van pénzed, akkor abból a lehető legerősebbet vedd, mert később állandóan azon agyalsz, hogy még erősebb kellett volna.
bármilyent is veszel, írd fel a műszerfalra: powered by jobbláb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!