BMW E46-omat szeretném tuningolni. Mivel érdemes?
Ez egy bmw 318i 2003-as és 140LE. Fontos,hogy menjen át műszakin és ne legyen káros ra nézve.
Plusz 10-20 lóerő jó le ne,illetve ha a nyomaték is nőne egy kicsit.
Ezzel a reakcióval csak az első válaszoló szintjére kerülsz. Nem kell etetni a trollokat.
Ezeket nem érdemes tuningolni mert csak a tartósság rovására megy. Add el és vegyél egy 330i-t.
Legegyszerűbb a motorcsere. Minden más a sokszorosába kerülne. Ugyanis ha az alap motorból indulunk ki, akkor annak a teljesítményén úgy lehet növelni, hogy vagy magasabb fordulatszám-tartományba kell "eltolni" a nyomatékot (ekkor alacsony fordulaton jóval gyengébb, magasabb fordulaton meg erősebb lesz az autó) vagy valamilyen feltöltőt (tipikusan turbót) rá kell applikálni (ez meg alsó hangon fél milliós költség). Tehát vagy drága lesz, vagy csak nagy fordulaton fog menni. Emiatt lenne jobb valami értelmes, sor6-os motort belerakni. De mivel írtad hogy legálisnak kell lennie, ezért a legolcsóbb (és talán a legjobb) megoldás az, ha eladod a mostani autód és veszel helyette egy gyárilag erősebbet.
A másik meg, hogy + 10-20 Lóerőnek nincs "értelme". Először én is így voltam mint te. Elvittem egy normális Chip-tuningoshoz az autót, +12 Lóerőt tudott kipréselni az autóból (tényleg annyit, volt előtte és utána is független teljesítménymérésen), amit már lehetett is érezni. Kb. 3 napig jól el voltam vele, majd ismételten azt éreztem, hogy megint gyenge az autó (holott nem volt az, csak megszoktam). Jött a következő lépcsőfok: kovácsolt belsőt, hosszabb nyitvatartási idejű vezérműtengelyt, más injektorokat, programozható gyújtásvezérlőt (+ ehhez szükséges dolgokat) kapott az autó. Így a 140 Lóerőből 186 lett. Ez jól hangzik, de az már kevésbé hogy most úgy viselkedik az autó hogy: 1500-on van az alapjárat, 1500-2500 között halott, 2500-3500 között el lehet vele gurulni de gyorsítani nem, 3500-5000 között kicsit már jobban megy, 5000-től 7500-ig meg úgy megy mint akit seggberúgtak. Magyarán hétköznapi közlekedésre alkalmatlan. Így utólag már azt mondom, hogy egyáltalán nem érte meg.
Tanulj az én hibámból és ne a majdani sajátodból. Vegyél egy min. 325i-t, az mindenhol jól fog menni és kész.
"BMW E46-omat szeretném tuningolni. Mivel érdemes?"
Wunderbaum illatosító, két matrica az oldalára, sötét fólia, kínai multimédia lejátszó és a legvégén, ahogy előttem írják: benzin ás gyufa.
Keresel egy mély bányagödört, felmész a tetejére, irányba veszed a közepét és belehajtasz a Kékosztrigában felszedett pároddal.Így pár tíz méterig 9.81 m/s gyorsulást ki tudsz préselni a kocsidból.
Gyorsulás előtt szólj egy munkagépesnek, hogy szerezzen be benzint meg gyufát, hogy a bánya gödör alján ezzel jutalmazza a kocsidat meg titeket.
Előző: mindenki magából indul ki :)
Amúgy sok hűhó a semmiért esete egy szívó benzinest tuningolni.
Sajnos itt kell válaszolnom mert a scriptblockerem az itthoni gépemen megakasztja a privát üzenet küldést. Kikapcsolni meg nem akarom.
Írtad hogy Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei vagy de azon a környéken nem ismerek megbízható tuning műhelyt. Ha Pest megyei lennél akkor tudtam volna. Ott sem tuningolni kellene hanem egy teljesítménymérést végezni. Valami gond lehet az autóval ha gyengének érzed. Ezekben egy elektromos motor állítja a szelepeket és ha annak az érzékelője meghibásodik vagy beszennyeződik akkor átvált pillangószelep üzemmódba ami miatt gyengébb lesz. Először ezt kellene kiszűrni.
C4-ben találkoztam ilyen problémával mert abban is ugyanilyen rendszerű a motor csak kisebb űrtartalmú. Tisztítás után megtáltosodott.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!