Helló! Adott egy 99-es bmw 525tds autó. Az a helyzet hogy ha hideg ha meleg már az autó akkor 2000-res fordulatnál ha elváltok akkor igy ránt egy nagyot a kocsi. Vagyis néha nagyot, néha alig, van amikor normális is. Tehát lövésem sincs hogy mi szórakozik itt velem... elég kényelmetlen igy vezetni a kocsit mivel pont ez a 2000-es fordulat lenne az ideális váltáskor nekem... Ja és csak 2000 nél csinálja! 1500-2500 nincs gond... valaki segítene ebben???
1999-es 525tds, szerintem a halálán van az a kocsi. Keress valami bontót lassan.
2018. júl. 30. 12:24
Hasznos számodra ez a válasz?
2/12 anonim válasza:
Meg kell tanulni váltani, és akkor nem fog rángatni.
2018. júl. 30. 12:28
Hasznos számodra ez a válasz?
3/12 A kérdező kommentje:
Bizonyára ha máshol váltok, ez legyen 3000 fordulat akkor tudok váltani de ha 2000 nél váltok akkor hirtelen eltűnt a vezetési tudásom??? Ekkora idióta istenem..
A másik kommentelő meg inkább ide sem írt volna vele is sokkal inkább előre jutottam...
2018. júl. 30. 12:37
4/12 anonim válasza:
Mi lenne akkor ha pl elvinnéd szerelőhöz aki megmondja,hogy még is mi a baja?! Simán elképzelhetőnek tartom,hogy egy kis "semmiségből" már nem éri meg javíttatni kárt fogsz tudni okozni,miután így használod és öngyógyulást vársz az autótól.
2018. júl. 30. 12:47
Hasznos számodra ez a válasz?
5/12 anonim válasza:
Márpedig ez így sofőrhibának tűnik...
2018. júl. 30. 12:47
Hasznos számodra ez a válasz?
6/12 anonim válasza:
De azt is ird már le hogy mikor ránt.
Mert kezdve onnan hogy leveszed a gázt, benyomod a kuplungot, váltod a sebességet, fel a kuplung és újra gáz.
Na , mikor ránt az autó, melyik mozzanatnál.ű, ez itt a kérdés és hátha előrébb leszünk.
2018. júl. 30. 13:16
Hasznos számodra ez a válasz?
7/12 anonim válasza:
Az, hogy te nem tudsz váltani, az nem azt jelenti, hogy idióta vagyok, hanem hogy neked kellene gyakorolni.
2018. júl. 30. 15:33
Hasznos számodra ez a válasz?
8/12 anonim válasza:
Kérdező, én nem kötekedni akarok, de ez bizony sofőrhibának tűnik. Bármilyen furcsa is, de normális, hogy nagyon alacsony fordulaton, illetve magas fordulaton nem ránt, ennek megvan a fizikai magyarázata is, de ebbe most nem mennék bele. Pont az a 2000-2500 fordulat az, amikor vigyázni kell, hogy hogy engeded fel a kuplungot, mert máskülönben rántás lesz. Bármilyen autón.
Próbáld meg úgy, hogy szép lassan engeded fel a kuplungot, és ahogy eléred a fogáspontot, gázt is adsz. Így jó leesz.
2018. júl. 30. 15:34
Hasznos számodra ez a válasz?
9/12 A kérdező kommentje:
Lassan 9 évnyi vezetési tapasztalattal ne magyarázzatok már nekem vezetési tanácsokat! Ja és nem megjavitani akarom magam az autót, hanem egyszerűen kíváncsi vagyok a bajára! Amúgy meg nem úgy kell érteni a rángatást, mint amikor rossz sebességben van az autó és berángat az egész! Úgy kell elképzelni hogy ha 2000ig pörgetem a kocsit és csak a kuplungot benyomom és ahogyan esik a fordulat akkor dadog vagy hogy mondjam.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!