Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ha véletlenül rajta maradt...

Ha véletlenül rajta maradt kb.5-6 órát a világítás a kocsin (opel corsa), az mennyire szívja le az aksit?

Figyelt kérdés

2018. júl. 12. 09:44
 1/9 anonim ***** válasza:
70%
attól függ, milyen az akkud!
2018. júl. 12. 09:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
52%
Attól függ, hogy milyen régi az akksi. Ha új, még lehet beindul utána, ha 2 éves, fel kell tölteni, mert nem fogja forgatni a motort.
2018. júl. 12. 09:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:
Kb. egy éves lesz az aksi benne. Akkor ha beindul elég, ha megyek vele kicsit többet, és visszatölti az aksit annyira, hogy ne legyen gond? (egyébként főleg városban használom rövidebb utakra...)
2018. júl. 12. 09:53
 4/9 anonim ***** válasza:
azt is csinálhatod, ha éppen ráérsz, felrakod töltőre! bár 1 éves akkunál még meg se kottyan az ilyen!
2018. júl. 12. 09:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
0%
Ha beindul utána, akkor menj vele egy 10-20 km-t és tele is lesz.
2018. júl. 12. 10:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
89%

Tompított vagy helyzetjelző?

44 Ah akksi van benne, a tompított eléggé leszívja.


Elárulok egy titkot, pár kilóméter után nem tölti vissza teljesen!

2018. júl. 12. 11:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
53%
Nem az a lényeg, hogy hány éves, hanem hogy hány amperes és mennyire volt feltöltődve. Szerintem nem fog már beindulni, 5-6 óra az sok.
2018. júl. 12. 12:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
55%

két tompított kb 10 amper, járulékos vackok (helyzetjelző, rendszámvilágítás) 2 A

12 amperral terhelve egy frissen töltött 44 Ah kapacitású akku is bő három óra múlva padlón van. Ha pihentetve egy kicsit marad benne annyi, hogy a műszerfal elkezd élni, és az AC-pumpa relé lekattan (elérte a megfelelő üzemanyagnyomást), akkor be lehet tolni. Persze ésszel, másodikban vagy harmadikban finoman ráengedve a kuplungot.

2018. júl. 12. 13:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 Mopat ***** válasza:
53%
Az amperóra illetve a töltöttség a lényeg. Ha régebbi a kocsid, még a start-stop funkció megjelenése előtt, nem voltak ilyen kis autókban nagy aksik. Gyakran pl. csak 35 Ah-s. Apum Suzukiját pl. lemerítette egy ilyen akció, nem indult be...Ma már gyakran egy kis köbcentis motorhoz is odaraknak 55-60 Ah-t, hogy bírja az állandó újraindítgatást. Viszont sokat segít egy gyorsindító is. Már húszezer körül megveheted, egy kis lítiumos telep, olyan 2,5-ös motorig meg lehet vele tekertetni az autókat.(van nagyobb is persze!) ha jó az indítómotor, simán berántja. Mondjuk most nyár van, hidegben keményebb az ilyen "baleset", egy töltést megér ilyenkor a dolog.
2018. júl. 12. 13:42
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!