Miért nem gyártanak ma már elő-és örvénykamrás dízeleket?
Figyelt kérdés
Pontosan mi az oka, hogy a common rail terjerd el? Nem lett volna jobb tovább fejleszteni az örvénykamrás dízelt? Arra is mehetetz volna mondjuk turbó nem? Esetleg DPF és akkor annyira a környezetszennyezés se lett volna kizáró ok. Mellesleg a common rail 2000baros rendszere olyan nanoméretűre porlaszt mindent, hogy azt a részecskeszűrő se fogja fel, illetve az embeti tüdő se tudja kiszűrni. Magyarul, egy régi dízel még így is kevesebbet ártott mint egy mai új. Illetve mivel egyszerűbbek voltak, ezért tartósabbak is. Példál a mai napig látni az utakon 50-es MTZ-t is, némelyik 40 éves és működik. Illetve a gázolajra se voltak kényesek.2018. júl. 2. 20:29
11/14 anonim válasza:
Annyi km egyik mai autó se megy már el különösebb probléma nélkül, mint a régi szívódízelek,ez tény. A 80-as évekbe gyártották ezekből is a legjobbakat pl renault master 2.5d.
12/14 anonim válasza:
Csak hogy lássátok mennyire is káros egy régi büdös dízel egy mai modern dízelhez képest....
Meglepő!!!
13/14 anonim válasza:
Azért értelmezd azt a részét is, hogy a teljesítmények hogy aránylanak egymáshoz...
14/14 anonim válasza:
Ja mert marha fontos dolog a teljesítmény egy személyautónál :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!