Miért nem gyártanak ma már elő-és örvénykamrás dízeleket?
1-es ezt bírom, hogy ilyen szarok meg olyan szarok a régi előkamrás dízelek....
ha annyira szarok akkor miért bírnak elmenni 2-3 millió km-ert simán anélkül, hogy hozzá kéne nyúlni a motorhoz? :)
És ha nem jön ki a literenkénti 100 lóerő akkor mi van? :D
az én öreg dízel mercim 2,5-es motorral 94 lóerő vagyis literenként 38 lóerő de totál nem érdekel mert motorikusan hihetetlen megbízható autó, sosem hagyott még cserben motorhiba miatt pedig 1.4 millió km van benne!
#5, jellemzően az ilyen dízel témához azok szólnak hozzá, akiknek valami burda fórumban kellene inkább a két sima, egy fordítottról.
Mert volt a szomszédjának a fiának a sógorának a barátjának, és az mesélte...
"gond volt a teljesítményük, illetve ehhez mérten a fogyasztásuk."
Neked se sok dízel motoros géped volt, mennyit fogyaszt egy előkamrás dízel szerinted? Mivel csak a lóerőn lovagolsz, benzinbzi létedre, lövésed sincs a többi adatról...
Azért nem gyártanak, mert a környezetvédelmi előírásoknak meg kell minden roncsnak felelni, ami kimegy az útra, és a legtökéletesebb égést várják el mindentől.
A baj az, hogy ezt az elektronikától várják el, aminek sok esetben semmi keresnivalója a gépjárműiparban.
Csak nézz meg egy motorvezérlőt, meg egy mai porlasztót.
Mennyi egy fet élettartama?
Saját magukat nyírják ki az autógyárak a hülyeségeikkel.
Az emberek eszén meg sosem járnak túl, tele van az internet a VP44-ek fetezéséről, de még mindig vannak, akik pofátlan módon akarnak elkérni 170 ezret egy ilyen adagolóért.
1-es vagyok
Láttam már előkamrás dízelt, sőt volt szerencsém is szenvedni velük. Elmentek 2-3 millió kilómétert (dehogy mentek), de közben elfogyasztottak mondjuk úgy 15 hengerfejet? Picit csúnyán néztél már a gázpedálra, már hengerfejes lett egyből az összes.
A 80-as évek végén, 90-es évek elején tényleg jó választás volt egy Passatba például, vagy a Mercikbe, Audikba is egy örvénykamrás dízel, mert akkor olyan szemét benzineseket gyártottak éppen. Fogyasztásban is tényleg verhetetlenek az örvénykamrások, na de cserében eszméletlen hangos, nagyon lassú, hidegben rengeteg gond volt vele. Itt az egyetlen továbbfejlődési lehetőség a direktbefecskendezés volt. Tudod, már a híres 1.9 TDI is direktbefecskendezéses, sokkal nyomatékosabb és kellemesebb is vezetni, mint egy örvénykamrást.
Írod, hogy egyszerűek voltak, könnyen szerelhetők: ez így is van, de könnyű szerelhetőség az egyenlő az egyszerű technikával is. Ebből többet nem lehetett kihozni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!