Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Bmw vásárlás előtt állok és...

Elite man kérdése:

Bmw vásárlás előtt állok és az e46 320d-t néztem ki magamnak. Milyen árban érdemes jelenleg vásárolni?

Figyelt kérdés
De egyébként bármi érdekel az autóról, melyik évjárat, dízel vagy benzin stb.

2018. júl. 1. 12:33
1 2
 11/16 anonim ***** válasza:

"Ez a sajátommal is meg szokott történni, pedig nem eladó."


Nyilván a kereskedő nem úgy polírozza fel, ahogy egy tisztességes polírozó. Elég ha csak addig tart, amíg el nem adja. Ugyanígy elég ha csak addig csillog a szilikon, amíg le nem mossa az eső és elő nem jön a kopott fekete műanyag elem, addig nem sárgul vissza a fényszóró, amíg árulja. Egyébként folyamatosan pucolod az olajat motortérből, és ami elfojt azt meg folyamatosan utántöltöd? Mert a kereskedő ezt csinálja. Pl. elég ha csak vásárlás előtt, a próbaúton nem nyikorog a folyó szervóolaj miatt a kormány.


"De nem azért tekert órás, mert a nepper erre izgul, hanem mert itthon mindenki 320d"


De pontosan azért teker, mert erre izgul. Pontosabban a pénzére, amit így kicsalhat a vásárlóktól. Autónepper, ebből él.


"Itthon is van ami kintről jött és nem tekert órás"


Nem, nincs. Legjobban esetben is csak akkor, ha magánember vette kint, hogy használja, aztán hazahozta és most el akarja adni. Ha kereskedő hozta be, 100% hogy tekert. Ez annyira biztos, mint hogy holnap felkel a nap. Miért ne tekerné, mi a visszatartó erő? Gyakorlatilag lehetetlen, hogy lebukjon. Ha le is bukik, hogy tekert órás autót árul, akkor sem lehet bizonyítani, hogy ő tekerte vissza. Kevesebb dolog biztos az életben, mint a tekert kilométerórás nepper autó.


"Ami látszik is rajta és egy átvizsgálásnál kiderül."


És ha kinéztél 3-4 autót, mindet kivizsgáltatod? Nyilván nem. A szervizkönyv csak egy minimum szűrő. Arról nem is beszélve, hogy a szervizkönyv és a számla garancia is egyben. Ha pl. egy vezérlés csere után 30e km-rel csörög a lánc, akkor visszaviheted abba a szervizbe ahol csinálták, és szépen lobogtathatod nekik, hogy ti csináltátok, itt a papír róla, nem bírta az előre meghatározott élettartamot. A garancia pedig elég nagy plusz egy használtató esetén.


"Persze,de ezek sem fednek ám le mindent"


Nem mindent, de nagyon sokat.


"Ha pont olyan kár vagy javítás volt ami nem lett lepapírozva akkor érted"


Nyilván ha rátolattál az autódra traktorral, és úgy oldottad meg, hogy otthon kikalapáltad, akkor az nincs bent a rendszerben. De ha pl. biztosító állja a kárt (mondjuk baleset esetén), akkor az tuti benne van, ők rögzítik. Legyen az kötelező, vagy egyéb biztosítás. Én is így tudtam meg, hogy az autó amit kinéztem volt már törve.


"Amit én linkeltem az meg másféllel és még jó is."


Amit te linkeltél teljesen lényegtelen, mert Hamburgban van, nem fog kimenni érte a kérdező.


"hiába fogsz te az itthoni 1 millával olcsóbb BMW adataival az autoDNA-hez rohanni, az garantáltan nem lesz olyan"


És miért nem lesz olyan? Mert az általam felsorolt pontok valamelyikén (vagy egyszerre többön) elbukik. :) Ha mindegyiket betartod, nagyon nagy valószínűséggel nem lesz roncsod. Ennél nem mehetsz jobban biztosra.

2018. júl. 1. 21:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/16 anonim ***** válasza:

Amit linkeltem az nem ezért lényegtelen mert Hamgurgban van, simán kimennék egy jó autóért odáig. Azért lényegtelen, mert duplája az itthoni kínálatnak, ennyiért itthon már nem E46-ot vesznek, hanem valami alja E90-et és szívnak ugyanúgy, mint az olcsó E46-tal :D


"Nyilván ha rátolattál az autódra traktorral, és úgy oldottad meg, hogy otthon kikalapáltad, akkor az nincs bent a rendszerben. De ha pl. biztosító állja a kárt"


Láttam már olyan személyi sérüléssel nem járó balesetet ( Svájcban) ahol közös megegyezéssel inkább kikerülték a biztosítót. Ilyennel nem csak nálunk cigánykodnak, hanem mindenhol és legtöbbször a nagyon kis értékű és a prémium autóknál. Persze ez kis százalék, de benne van.


" Ha mindegyiket betartod, nagyon nagy valószínűséggel nem lesz roncsod. Ennél nem mehetsz jobban biztosra."


Vagy ha eleve nem a vas árban lévő autókat nézed meg. Akárhonnan is nézzük, az olcsó, magyar piacon lévő dízel E46-ok 90%-a hulladék. Ennél a típusnál ez mindenképp szívás.


Más, nem ennyire felkapott ex prémiumnál teljesen helytállóak lennének az érveid, ott tényleg lenne értelme ezekkel szűrni.

2018. júl. 1. 22:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/16 anonim ***** válasza:

"ennyiért itthon már nem E46-ot vesznek, hanem valami alja E90"


Nem tudom miről beszélsz, pár hete láttam egy tip-top magyarországi E90-et hasznaltautok.hu-n, 180e km-el, amit BMW márkaszerviz árult, ráadásul 1 év garanciával. 2 millióért tudsz venni normál E90-et, igaz leginkább lomha 2.0 vagy 1.6 benzinest. Én mondjuk ki tudtam fogni 2 millióért egy 320D E90-t, ami magyarországi első tulajos volt, számlákkal és szervizkönyvvel igazolt múlttal. Persze nem volt hibátlan, hölgy tulajé volt, ebből adódóan az első lökhárítón volt egy parkolási sérülés, de ennyi, és nincs vele semmi gondom. A generál szerviz a márka miatt nyilván drágább (konkrétan kétszer annyi, mint előző autómé), de ennyi a plusz költség, nem szívok vele.


"ahol közös megegyezéssel inkább kikerülték a biztosítót"


Ennek semmi értelme nincs, ha biztosító fizet, gyakorlatilag a legdrágább márkaszervizbe is beviheted, ahol fullosra megcsinálják, mivel kifizeti a biztosító. Ez kb. az esetek 1%-a lehet, ami teljesen elhanyagolható.


" olcsó, magyar piacon lévő dízel E46-ok 90%-a hulladék"


Ezért kell drága, magyar piacon lévő, nem hulladék E46-ot nézni. Garantálom neked, hogy ha megnézed hasznaltauto.hu-n E46-okat, a legdrágábbakra mind rá fognak illeni a pontjaim, a hulladékokra pedig nem.

2018. júl. 1. 22:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/16 A kérdező kommentje:
Igazából én se hiszem azt, hogy 1-1,5 millió között olyan rosszat lehetne kifogni, a használtautókon 1,5 millió felett nem is árulnak kb 2001-2004 közötti évjáratú autót.
2018. júl. 1. 23:46
 15/16 anonim ***** válasza:

Nagyon beindult egy kisebb vita. Nem érdemes ezen vitázni.


Az állapot olyan hogy az emberek 90%-a azt érti alatta hogy csillog villog az autó fényezése. Egy alapos polírozás csodákra képes. Na ezt a hozáállást el kell felejteni.


írta valaki hogy nagy részük roncs. Ezért kell kerülni a sok kilométeres és idősebb darabokat. Azok olcsók de nem véletlenül. Külföldről is ezeket a legolcsóbbakat hozták nagy számban egy időben. Mert ezeken volt a legnagyobb haszon eladáskor. Meg félmillió km alsó hangon ami visszatekeredett 150-200 ezer km-re. Aki meg magának hozta azok közül is sokan azért mentek külföldre érte mert kevés pénzük volt rá.


De nem csak a km számít hanem sajnos a kor is. Sokat olvasom hogy ezekben a műanyag részek az idő múlásával gyengülnek és van amelyikben repedeznek a csövek stb. Nagyon érzékenyek a motorjaik a megfelelő olajra. Ha az előző gazdája több cikluson keresztül olcsó olajat öntött bele annak nagy böjtje lesz és ezt nem tudhatod előre. A futómű arnylag erős de a korábbi példányoknál előfordult hogy a hátsó futómű egy része kiszakadt és ez nem csak a driftelés miatt.

Ezeket nem lebeszélésképpen írtam hanem hogy ezekre kell figyelni. Annyi hasonló kérdést olvastam már hogy tudom hogy a kérdezők úgyis megkeresik és megveszik a lehető legolcsóbbat és az se baj ha lóg a bele csak a polírozása legyen szép.

2018. júl. 2. 21:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/16 anonim ***** válasza:

"Igazából én se hiszem azt, hogy 1-1,5 millió között olyan rosszat lehetne kifogni, a használtautókon 1,5 millió felett nem is árulnak kb 2001-2004 közötti évjáratú autót."


Mert ott a magyar piacon lévő autókat árulják. A hibátlan állapotú drágábban eladható autókat érdemesebb külföldön hirdetni ahol akar rá fizetőképes kereslet - főleg ha valami ritkább modell.

A használt autón a magyar piac autói és a magyar piacra behozott autók vannak ez utóbbiakat célirányosan a magyar piacra hozták be, és nyilván csak azt éri meg behozni, ami némi haszonnal eladható a magyar piaci áron.

Megnézheted a korábbi linkem, találsz kétszer ennyiért is korabeli dízel E46-ot - igaz nem itthon :)


Pár éven kellett egy harmadik autó, E46-ot akartam csak én benzinest. 1,7 millió felett is találtam olyat, ami szép volt, de a kormánylégzsák már ki volt herélve :D Aztán 1.8 millió felett feladtam, mert úgy voltam vele, hogy nem fogok ennyit fizetni egy 16 éves autóért.

Lehet az én igényeim magasak, de én szerettem volna gyönyörű állapotút autót, hát ennyiért nem volt külföldre kimenni meg lusta voltam.


A dízelnek csak előnyös tulajdonságai vannak, ami indokolná, hogy drágább legyen erre véletlenül olcsóbb ( bár csak minimálisan ). Jobb is, gazdaságosabb és olcsóbb hmm.. érdekes :D


Nekem az a véleményem, hogy 1,5 alatt nem fogsz találni olyan dízel E46-ot ami patent és nem kell a vételár harmadát rálocsolni egy éven belül. Szerintem ennyiért valami kompromisszumot kötnöd kell majd , de legyen szerencséd és ne legyen igazam.


Itt az előbb témáztunk a vételi dolgokról, a másik válaszoló által felsorolt 5 pontot szigorúan tartsd be és akkor hulladékot nem fogsz venni. :)


Kíváncsian várjuk a fejleményeket! :)

2018. júl. 2. 23:48
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!