Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Bmw vásárlás előtt állok és...

Elite man kérdése:

Bmw vásárlás előtt állok és az e46 320d-t néztem ki magamnak. Milyen árban érdemes jelenleg vásárolni?

Figyelt kérdés
De egyébként bármi érdekel az autóról, melyik évjárat, dízel vagy benzin stb.

2018. júl. 1. 12:33
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
100%

Mindegy milyen autót veszel, én az alábbi elvek alapján vettem és veszek a jövőben is autót:


1. Ne vegyél kereskedőtől

2. Ne vegyél olyat, ami nem Magyarországon lett újonnan üzembe helyezve

3. Ne vegyél szervizkönyv nélkülit (legjobb az, ha számlák is vannak a szervizekről)

4. Kérd el az autó rendszámát és alvázszámát, hogy leellenőrizhesd a múltját

5. Vásárlás előtt vizsgáltasd át. Ha ezt nem engedi az eladó, azonnal felejtős.


Az autó ára nagyjából ezektől fog függeni. Nagy közhely, de igaz: ha valami túl jó, hogy igaz legyen, akkor nem igaz.

2018. júl. 1. 12:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 anonim ***** válasza:
Sajnos még mindig igaz az 1.5 milliós határ.
2018. júl. 1. 13:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/16 A kérdező kommentje:
Szóval 1,5 milla alatt ne is gondolkodjak ?
2018. júl. 1. 14:52
 4/16 A kérdező kommentje:
Én ahogy elnéztem őket 1 millátol már jókat láttam
2018. júl. 1. 14:52
 5/16 anonim ***** válasza:
1 millától Alfa 159-esek is vannak és még szebben néznek ki. Ha megveszed és használnád akkor derül ki hogy miért is mondják azt az 1.5 milliós határt. De még az 1.5 milliós is el fog romlani. Az az alatti meg egyenesen betegágy lesz. Ha 1 millióért akarsz autót akkor vegyél egy megbízhatóbb japánt.
2018. júl. 1. 16:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/16 anonim ***** válasza:
Sajnos igaz az a 1,5misi. Én 2-3éve nézegettem ilyen 1-1,3misi között. Sajnos 7/7 mind lyukrafutás volt. Nekem napi használatra kellet, így más mellett döntöttem.
2018. júl. 1. 17:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/16 anonim ***** válasza:
26%

Nem kötekedni akarok, de ez a lista szerintem kicsit erős :D


1. Ne vegyél kereskedőtől

- ezt már 13 éve nem gyártják, kevés új BMWt vásárló tartja meg 13 évig az autóját, ha meg már a sokadik tulaj.. Meg a kereskedő is magánszemélyektől veszi át az autót igaz?


2. Ne vegyél olyat, ami nem Magyarországon lett újonnan üzembe helyezve

- ez sem értem miért jó. Itthon megvette valami fillérbszó vállalkozó hogy villantson és nem költött rá egy forintot sem, ez tuti vétel lesz? :D


3. Ne vegyél szervizkönyv nélkülit (legjobb az, ha számlák is vannak a szervizekről)

- a legeslegjobb meg a hamis szervizkönyves :D


4. Kérd el az autó rendszámát és alvázszámát, hogy leellenőrizhesd a múltját

- aztán fáradj be a legközelebbi BMW márkaszervizbe az információért és mivel nem te vagy a tulajdonosa úgy elhajtanak, hogy öröm lesz nézni.


5. Vásárlás előtt vizsgáltasd át. Ha ezt nem engedi az eladó, azonnal felejtős.


-ez az egy ami tényleg jó! Vigye el egy BMWre szakosodott szerelőhöz és az számlák meg sallangok nélkül is meg fogja tudni mondani, hogy jó vagy felejtős.


Kérdező:

ha te 320d-t méztél ki magadnak akkor érdekel hogy dízel vagy benzin? :D :D Szerintem az összes 320d az dízel.


Vegyél inkább 330d-t olcsón:

[link]


Bár ennyit valszeg itthon senki nem adna érte :)

2018. júl. 1. 19:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/16 anonim ***** válasza:

Szerintem ezeket el kellene engedni már. Lefingott pár száz eurós szemét a legtöbb még millió felett is.

2 éve én is szemeztem ezekkel, igaz 25-30i-t néztem meg sokat 1.3-1.8 között. 15-ből 3 db kivételével mindre ráment volna a gatyám, de valószínű azokba is temethettem volna a pénzem pár hónap után.

Aztán inkább beruháztam egy új Opelbe, ami sokkal jöbb döntésnek bizonyult.

2018. júl. 1. 20:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/16 anonim ***** válasza:

"ezt már 13 éve nem gyártják, kevés új BMWt vásárló tartja meg 13 évig az autóját, ha meg már a sokadik tulaj.. Meg a kereskedő is magánszemélyektől veszi át az autót igaz?"


A kereskedő belül kipucolja, kívül felpolírozza, a gumit és a műanyagot leszilikonozza, a motortérből pedig kicsuvázza az folyó olajat. Ránézésre olyan lesz az autó, mint amire úgy vigyázott a tulaj, mint a szeme világára, miközben igazából egy roncs. Egy magánember sokkal kevesebb valószínűséggel alkalmaz ilyen neppertrükköket, és a km órát is kisebb valószínűséggel tekeri.


"ez sem értem miért jó. Itthon megvette valami fillérbszó vállalkozó hogy villantson és nem költött rá egy forintot sem, ez tuti vétel lesz?"


A külföldről behozott autók 99%-a tekert kilométerórás. Behozza kereskedő Németországból 500e km-el, visszatekeri 170-200-ra és eladja félmilliós haszonnal. Ne legyél naiv és ne legyenek illúzióid, ez így van, különösen az olyan prémium márkáknál, mint a BMW. Biztos lehetsz benne, hogy a kereskedő által árult olasz, osztrák, vagy német BMW-ben nem annyi km van, mint amennyivel árulja a nepper.


"a legeslegjobb meg a hamis szervizkönyves"

Igen, lehetséges. Ezért írtam, hogy jobb ha számlák is vannak. De nyilván egy olyan autó, aminek nem vezették a szervizkönyvét és számlái sincsenek, nagyobb valószínűséggel roncs, mint az, aminek van könyve és vezették is.


"aztán fáradj be a legközelebbi BMW márkaszervizbe az információért és mivel nem te vagy a tulajdonosa úgy elhajtanak, hogy öröm lesz nézni."


Halottál már KEKKH-ról, vagy az autoDNA-ről? A KEKKH-n rendszám alapján bármelyik autó műszaki vizsgákon rögzített km-óra állását lekérheted kb. 600 Ft-ért, (2012-ig visszamenőleg, ha jól tudom). Nem kell, hogy te legyél a tulaj. AutoDNA-ről pedig bárki alvázszám alapján lekérheti az autó részletes adatlapját. Igaz, ez drágább (2000-3000 Ft), de olyan hasznos információkat tartalmazhat, mint a kártörténet (volt-e törve az autó, ha igen hol, és milyen értékű volt a kár), van-e körözés az autóra Európában, illetve megnézheted az autó eredeti listaadatit, így például kideríthető, volt-e újrafényezve, vagy ki lett-e cserélve valami gyári cucc benne. Szintén nem kell, hogy az autó a te tulajdonoban legyen, csak egy alvázszám kell (no meg egy bankkártya a fizetéshez).


"ez az egy ami tényleg jó! Vigye el egy BMWre szakosodott szerelőhöz és az számlák meg sallangok nélkül is meg fogja tudni mondani, hogy jó vagy felejtős."


Ez már az utolsó lépés, amit kizárólag akkor illik megcsinálni, ha valóban komolyan érdekli a vásárlót az autó. Egyrészt ez pénzbe kerül, másrészt elég paraszt dolog húzni az eladó idejét, ha csak nézelődöl. Ezért írtam ezt az utolsó pontba. Ha az előző pontok mind stimmelnek, akkor mehet az átvizsgálás.


Természetesen egyesével mindegyik pontba bele lehet kötni, de ha az összeset figyelembe veszed, akkor viszont már nem. Nyilván ez nem tuti módszer (olyan nincs is), de ha ezeket valaki betartja, minimális valószínűséggel vesz roncsot, egy prémium autónál (BMW) pedig ez még inkább számít. Nézd csak meg hasznalautok.hu-n, hogy egy magyar, igazolhatóan rendszeresen szervizelt, magántulajdonban lévő E46 minimum félmillióval drágább, mint egy kétes múltú. Nem véletlenül.

2018. júl. 1. 20:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/16 anonim ***** válasza:

"A kereskedő belül kipucolja, kívül felpolírozza"


Ez a sajátommal is meg szokott történni, pedig nem eladó.


"A külföldről behozott autók 99%-a tekert kilométerórás. "

Ez így van. De nem azért tekert órás, mert a nepper erre izgul, hanem mert itthon mindenki 320d-t szeretne 600 000-ért 130 000km-rel orvos gazdától :D Itthon is van ami kintről jött és nem tekert órás, vagy ott van pl amit linkeltem. Igaz árban messze a duplája a hazai E46 kínálatnak..


" De nyilván egy olyan autó, aminek nem vezették a szervizkönyvét és számlái sincsenek, nagyobb valószínűséggel roncs, mint az, aminek van könyve és vezették is."


Ami látszik is rajta és egy átvizsgálásnál kiderül.


"Halottál már KEKKH-ról, vagy az autoDNA-ről?"

Persze,de ezek sem fednek ám le mindent. Ha pont olyan kár vagy javítás volt ami nem lett lepapírozva akkor érted.. :D


"Nézd csak meg hasznalautok.hu-n, hogy egy magyar, igazolhatóan rendszeresen szervizelt, magántulajdonban lévő E46 minimum félmillióval drágább, mint egy kétes múltú. Nem véletlenül."


Amit én linkeltem az meg másféllel és még jó is. Szerintem abban mindketten egyetértünk, hogy itt mindenki olcsón akar csúcs szuper verdát és ennek 95%-a pofára esés.


Amikor Németországban,Ausztriában,Svájcban elkérnek egy tuti állapotú E46-ért 2+ milliót akkor hiába fogsz te az itthoni 1 millával olcsóbb BMW adataival az autoDNA-hez rohanni, az garantáltan nem lesz olyan :D

2018. júl. 1. 21:12
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!