Az autó fűtőradiátora hogy van bekötve?
Arra lennék kíváncsi,hogy a kis vízkörbe vagy a nagyvízkörbe van bekötve.
Tehát termosztát nyitás után fordul meg a víz a fűtőradiátorba, vagy már motor beindítás után azonnal kering ott is.
Értem,igazából azért kérdezem mert nem voltam megelégedve a fűtéssel a télen.
A hűtőfolyadék hamar eléri a 90 fokot és ott is marad,de 90 fokos rendszernél fújhatja melegebbre is.
Arra is gondoltam hogy kezd fáradni a termosztát,mert ugye a termosztát üzem közben folyamatosan nyit és zár,és ha ezek a nyitás zárások lassúak akkor ez befolyásolhatja a fűtés erelyét,gondolok itt arra hogy mikor a termosztát zárt helyzetben van éppen akkor a kis vízkörbe nagyobb a nyomás és a fűtő radiátor felé is nagyobb nyomással megy a forró víz és gyorsabban fordul meg benne a víz és mellegebbet is fúj,vagy nincs összefűggés.
Nem akarok feleslegesen termosztátot cserélni.
#5
Ha a víz eléri az üzemi hőmérsékletet és ott is marad, akkor jó a termosztát. Inkább talán koszos a radiátor és nem megy át elég levegő rajta vagy pedig nem állítódik át teljesen és vegyesen jön a hideg-meleg.
szerintem is koszos a radiátor(belseje). engedd le a fagyállót.
kösd le mindkét fűtőradiátorcsövet, és mindkét irányba mosd át óvatosan kerti slaggal, meg fogsz lepődni mennyi trutyi meg "vesekő" kijön. utána visszakötöd, és feltöltöd a rendszert fagyállóval.
Szerintem a régi mercikben is el lehet zárni mert nekem pl. lyukas a hűtőradiátor de csak télen folyik... nyáron nem, ezért sem szenvedek most a szétszerelésével a melegben.
majd ősszel :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!