Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért tekintik sokan a Mustang...

Miért tekintik sokan a Mustangot sokan alkalmatlannak hétköznapi autónak?

Figyelt kérdés

Sokan ránéznek és azt mondják, hogy ez egy versenyautó vagy sportautó, holott nem annak készült.

Mint minden GT, ez is alacsony fordulaton bírja az autópálya sebességet, nagy a csomagtere (persze nem akkora, mint egy kombié), 2 személy számára hosszú úton is kényelmes, de ha gyerekek ülnek hátul, akkor nekik is. Egy szóval, ahogy a neve is mutatja, Gran Turismo.

Miért zárkóznak el előle mégis sokan? Csak a fogyasztás miatt?

Köszönöm!


2018. máj. 12. 20:21
1 2
 1/17 A kérdező kommentje:
Bocsánat, ahogy módosítgattam a kérdést, kétszer írtam, hogy "sokan".
2018. máj. 12. 20:22
 2/17 anonim ***** válasza:
32%

Felépítése, kialakítása (2+2 ülés), futóműve, teljesítménye alapján szerinted micsoda?

Igenis a sportos ifjűságnak készült, akkor amikor nem sztámított a fogyasztás, csak gyorsabb lenni a másiknál.

Hát nem egy családi autó, az biztos...

2018. máj. 12. 20:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/17 anonim ***** válasza:
30%

Szerintem főleg a fogyasztás és az ára miatt. Meg talán azért is, mert ha megnézed hogy milyen autók járnak az utakon, akkor azt fogod észrevenni, hogy a legtöbb sima utcai autó, amire meg rá lehetne fogni hogy kicsit Gran Turismo jellegű, azok meg mind szinte kivétel nélkül sokkal közelebb állnak a luxus autókhoz, mintsem a sportautókhoz. Egy Mustang meg sose lesz luxusautó (remélem). Aki meg sportosabb jellegű autót keres, annak meg eszébe nem fog jutni egy V8-as motorral szerelt, másfél tonna feletti autót venni, inkább valami kis, tonna alatti sor4-est jó futóművel. Szóval a Mustang az teljesen más kategóriát képvisel, más mentalitást igényel mint amivel a magyarok rendelkeznek. Tipikusan nem a magyar piacra szánt autó.


Meg aztán ott van az is, hogy egy átlagos környéken simán lenézik, nagyképűnek tartják az embert azért, ha egy Mustang-gal közlekedik. Egyik szomszédomnak volt egy 2005-öse. Annyit mondott róla, hogy sokkal rosszabban viszonyulnak hozzá az emberek, még az is jobb volt mikor BMW-je volt, mert akkor csak szimplán parasztnak tekintették sokan.

2018. máj. 12. 20:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/17 anonim ***** válasza:

Kérdezőkém, megválaszoltad a saját kérdésedet: "ez is alacsony fordulaton bírja az autópálya sebességet, nagy a csomagtere (persze nem akkora, mint egy kombié), 2 személy számára hosszú úton is kényelmes."


A kérdésedben hétköznapi autót említesz. Szerinted az ún. "sokan" közül hányan használják a mindennapi autójukat hosszú autópályázásokra, és hányan nagyvárosban, dugóban araszolva, mélygarázsban forgolódva, csak a sarki közértbe leugrani?


Segítek: az utóbbiak vannak többen. Ők fogják azt mondani, hogy egy Mustang-szerű autó nem alkalmas hétköznapi autónak Magyarországon. Persze az USA más, széles utak, akkora parkolók, mint Európában egy buszmegálló. De itt egy ekkora autó túl nagy.


Én leszarom a fogyasztást, 10-15 liter benzint eszik az autóm (télen többet is), de a méret számít - és autóban fordítva. Kényelmetlen, nem praktikus.


Nyilván annak, aki ingázik Budapest és Stuttgart között (két személlyel, kevés csomaggal, autópályán), alkalmas LEHET. De a "sokan"-nak nem.

2018. máj. 12. 20:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/17 A kérdező kommentje:

Koszonom!

Utolso, igen, varosban furikazni valoban nem, de arra gondoltam, hogy ha a felesegnek van egy kis autoja, a ferjnek pedig van egy nagyobb autoja, amivel o jar munkaba (esetleg ingazik), es amikor meg egyutt mennek, akkor a nagyobbikat hasznaljak. Ilyennek pl. szerintem teljesen jo, nem?

2018. máj. 12. 21:18
 6/17 anonim ***** válasza:
44%

Nézd, nagyon sok feltételnek kell teljesülni ahhoz, hogy egy Mustang praktikus megoldás lehessen.


Maradjunk a te példádnál: a feleségnek van egy kis kocsija, azzal jár dolgozni - a férj miért járna egy Mustanggal dolgozni?


Ha már második, nagyobb autót kell választani, akkor inkább egy SUV. Azzal lehet menni nyaralni, vagy felakasztani hátra a kerékpár-szállítót, vagy bedobni hátra a két kutyát a gyerekek mögé, de akár elhozni a nagymuttertól a kredencet vagy a Médiamarktból a hatvancollos ledtévét.


A Mustanggal mit tudsz? Krúzolni éjjel az utcalányok előtt vagy pályázni.

2018. máj. 12. 21:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/17 anonim ***** válasza:
34%

Egy szónak is száz a vége: egy Mustang (vagy hozzá hasonló kategóriájú "izomautó") Európában nem praktikus. És - sajnos - relatíve kevés ember van még Nyugat-Európában is, hát még Magyarisztánban, aki megengedhet magának kizárólag hobbiból egy harmadik autót poénnak, hobbinak.


És most ne a fogyasztásra gondolj. Az sokakat nem érdekel (kivéve a pdtdi-fanokat, akik azt számolgatják, hogy hány liter gázolajat termel az olajkályhájuk száz kilométeren). Az alkalmatlanság a külső és belső méretekben van.

2018. máj. 12. 21:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/17 anonim ***** válasza:
0%

Szervízháttér nélkül nem vennék ilyen kaliberű autókat főleg ennyiért mint amennyi ezek kerülnek, ráadásul a mi hazánkban hol tudod néha meghajtani igazán, ami nem 5 percig tart?

Ahogy a Porsche, úgy ez is és minden más izmos kocsi arra jó hogy lássák milyen erőforrásba ülsz be, Amerikában mérföldeket mennek ezek a kocsik és nem 40-el döcögve, na ott van létjogosultságuk.


Persze aki fél millió vagy afelett keres nettóban, az sosem a negatívumokat fogja előtérbe helyezni, nem hiába cserélgetik ezeket 2 nyaranta, addig míg komoly bajuk nincs.

2018. máj. 12. 22:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/17 anonim ***** válasza:
Hmm, egy seggel végigülni 1000km-t pl Mustangban és egy M3-ban. Utána nem maradna kérdés. Mindkettő erős, stb, viszont az egyáltalán nem mindeg, hogy ha kell simán egy kényelmes utazóautó is, vagy csak a sportosság van benn.
2018. máj. 12. 23:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/17 A kérdező kommentje:

Tevhit, hogy draga a szervizelese. Ez nem Porsche vagy BMW. Az alkatreszek (amiota Europaban is kaphato a Mustang) megegyeznek barmelyik Ford alkatresz araval. A vetelara, pedig tizenegy-ket millio, ami boven alulmarad a fent emlitett autoktol.

Amerikarol annyit, hogy ott sokkal szigorubbak a sebessegkorlatok. Sok helyen alacsonyabb, mint nalunk es akar elveszik a jogositvanyt gyorshajtasert, nem csak penzbuntetes, mint nalunk. Tehat ott sem hajtjak agyon, csak szeretik, hogy egy eros, megbizhato auto van alattuk.

Utolso, mint mondtam, a Mustang is kenyelmes. Akar 1000km-re is, ugyanis ez a GT lenyege. A hatso ulesek nem feltetlenul, de az elsok mindenkepp.

2018. máj. 12. 23:55
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!