Régen nem zavarta az embereket hogy a mopedek mennyire megbízhatatlanok voltak?
Régen töredék ennyi volt a beton út.
Földes poros utak ,undorítóan alacsony minőségű üzemanyagok ,és mopedekhez alig volt direktbe gyártott olaj.
Nem voltak annyira a feltétlek ideálisak.
Egyébként új korukban teljesen élhetőek voltak.
Régen?
Milyen régen?
A Riga12, Komár és hasonló masinákon nevelkedetteknek a későbbi idők mopedjei már nem biztos, hogy a megbízhatatlanságot jelentették, legfeljebb "ez se jobb" kategória.
Igaz régen azért nem csak "made in China" feliratos cuccok voltak, de a CCCP, USSR is fogalom volt.
A 90-es évek elején voltam olyan idős, hogy érdekelni kezdett ez a robogós történet. Ne tudd meg, mennyi gyári festékes, eredeti állapotú pókhálós Riga, Komar, Verhovina állt akkoriban vidéki pajtákban, kamrákban leeresztett kerékkel, rozsdaszeplős krómalkatrészekkel! Már akkor is sokan hamar megbánták, hogy beruháztak egy-két ruszki csodába, 2-300km és sok óra sikertelen bütykölés után szépen beállították a hőn áhítottat a fal mellé.
Talán a 207-es Babetták voltak a legmegbízhatóbbak abban az időben, meg a hőn áhított Simson S51-ek, de azok iszonyú drágák voltak. Egy rokonom TSZ úton járt dolgozni évekig 207-es Babikkal, többet elfogyasztott az évek során, de gondos karbantartás mellett csak nagyon ritkán hagyta ott.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!