Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Régen nem zavarta az embereket...

Régen nem zavarta az embereket hogy a mopedek mennyire megbízhatatlanok voltak?

Figyelt kérdés
azt hittem csak napjaink problémája hogy a kiöregedett már veterán kismotorokat állandóan szerelgetni kell, aztán mondták többen hogy nem, már kezdettől ilyenek voltak lényegében és sok volt a meghibásodás, megbízhatatlanság, egy-két típustól eltekintve. ez nem zavarta az embereket? sokaknak akik napi szinten használták fontos volt hogy reggel munkábamenetelkor elinduljon, vagy ne álljon le alattuk a határban, meg gondolom nem is értett hozzá mindenki úgy műszakilag
2018. márc. 15. 14:57
 1/6 anonim ***** válasza:

Régen töredék ennyi volt a beton út.

Földes poros utak ,undorítóan alacsony minőségű üzemanyagok ,és mopedekhez alig volt direktbe gyártott olaj.

Nem voltak annyira a feltétlek ideálisak.

Egyébként új korukban teljesen élhetőek voltak.

2018. márc. 15. 15:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
De, zavarta őket. Csak mivel nem volt más, kénytelenek voltak együtt élni vele. Ugyanúgy, ahogy a mai kor embere együtt él az okostelefon naponta lemerülő akkujával, a töltő és konnektor keresésével, a wifivadászattal és a többi kényelmetlenséggel.
2018. márc. 15. 15:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:

Régen?

Milyen régen?

A Riga12, Komár és hasonló masinákon nevelkedetteknek a későbbi idők mopedjei már nem biztos, hogy a megbízhatatlanságot jelentették, legfeljebb "ez se jobb" kategória.

Igaz régen azért nem csak "made in China" feliratos cuccok voltak, de a CCCP, USSR is fogalom volt.

2018. márc. 15. 15:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
Régen ezeknek az embereknek, akik mopeddel, vagy motorral, neadjisten a szerencsésebbek Trabival, Ladával jártak, minden hétvégéjük azzal telt, hogy az autót piszkálták, hogy bírja ki a következő hetet is valahogy. Ha mégis nem indult elsőre reggel a motor, az sem volt tragédia, mert nem volt ez a nagy rohanás, mint manapság. Ja és nagyon kevesen jártak a motorral vagy autóval nagy távokra, jellemzően mindenki 20-30 km-es körzetben használta ezeket, nagyobb távokra inkább vonattal mentek az emberek.
2018. márc. 15. 16:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

A 90-es évek elején voltam olyan idős, hogy érdekelni kezdett ez a robogós történet. Ne tudd meg, mennyi gyári festékes, eredeti állapotú pókhálós Riga, Komar, Verhovina állt akkoriban vidéki pajtákban, kamrákban leeresztett kerékkel, rozsdaszeplős krómalkatrészekkel! Már akkor is sokan hamar megbánták, hogy beruháztak egy-két ruszki csodába, 2-300km és sok óra sikertelen bütykölés után szépen beállították a hőn áhítottat a fal mellé.


Talán a 207-es Babetták voltak a legmegbízhatóbbak abban az időben, meg a hőn áhított Simson S51-ek, de azok iszonyú drágák voltak. Egy rokonom TSZ úton járt dolgozni évekig 207-es Babikkal, többet elfogyasztott az évek során, de gondos karbantartás mellett csak nagyon ritkán hagyta ott.

2018. márc. 16. 17:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
Nekem a 25 éves Simson 2 évet elment hiba nélkül, pedig napi 50km mentem vele. Utána meg eladtam most nem tudom mi van vele. Igaz 3000 km volt benne mikor vettem, ára is ennek megfelelő volt :D
2018. márc. 16. 20:09
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!