Z16xep egr ledugozás után számítasak hibaüzenetre? G aStra 2009
Nem tetszik hogy a kisautóm kismotorja a saját szarát eszi újra.
Nyitva úgyis csak fordulaton van akkor meg minek rá?
Dehogy erölködök! Csak annak gyújtok világosságot, aki kéri. A többit hagyom a sötétben. Az való nekik...
:)
Az a haj a te “világos”- oddal, h igazából az az igazi sötétség.
Külső szemlélő meg tudja állapítani.
Teod, a hülye nm tudja magáról, h hülye. Meg kell neki mondani. Én most megmondom neked. Hülye vagy!
:)
Amúgy meg sötétben mindrn tehén fekete. Még az is, amelyik azt hiszi magáról, h nem! :D
*tudod és nem.
Ja, ezt most elolvastam. :)
Egy ilyen kikezdhetetlen érveléstechnikával és tudással felvértezett "fekete tehén", mint te, dícséretnek veszem ha lehülyéz. Köszönöm!
:)
Szívesen!
Rám mindig számíthatsz, h tükröt kell mutassak neked! :)
Okoskodni báki tud! Még te is.
"Kedves" kulturált hülyéző! Érdemesebb lenne egy picit alacsonyabb lóról osztani az észt 0 tudással, ugyanis rosszul tudod. A választandó sebességfokozat a váltó fogaskerék-arányaitól függ, ez pedig váltónként - gépkocsinként - kisebb-nagyobb mértékben eltérő.
A Z16XEP motoros Opel például a maximális nyomatékot 3900 fordulaton tudja leadni (gyári érték!). Természetesen nem kell mindig maximális nyomatékon autózni, itt jön be a lendület (fizika!), a maximális nyomaték gyorsításkor előnyös.
A váltásnál mindig azt kell nézni, hogy egy adott fokozat mennyivel ejti a fordulatot. Ha te 2500-on 50-es tempónál szépen felváltasz 4.-be esetleg 5.-be, akkor ott a fordulatszám gyönyörűen beesik 2000 vagy akár 1500 alá is. Ezen a fordulatszámon a Z16XEP pl. (de a legtöbb személyautó motorja is) nagyon gyengécske - csak hogy tudd, az alapjárat 900! Mivel gyengül a motor, így a lendület fenntartásához plusz üzemanyag befecskendezésére van szükség. Az égés tökéletlen lesz, innen már a kolléga elmondta a lényeget.
Szóval nem árt kicsit utánanézni a dolgoknak és nem visszabüfizni azt, amit anyu-apu mondott - hogy a minél magasabb fokozat a jó, mert akkor kevesebbet fogyaszt az autó. Kérdezz meg akárkit - szervizt, autóversenyzőt, közlekedési mérnököket. Ugyanezt fogják mondani! Dyno-laborban kimérve is ugyanezt tapasztaljuk, bárki megmondhatja, aki ilyesmivel foglalkozik.
Kérdezőnek: ledugózás (levakolásnak hívják btw) a Z16XEP-nél hülyeség, tessék megjavíttatni. Az ECU-t nem lehet kikódolni és amúgy is hiányozni fog neki az elveszett EGR légmennyiség, amitől szépen elerőtlenedik a motor. Hibakód pedig szinte garantált. Vannak lyukasra készített vakolólapok, de nem garantált az eredmény ott se.
Látod te is milyen hülye vagfy? Lejtőn nem szokás felfelé tekerni. :)
Én dombonb szoktam felfelé, lejtőn meg lefelé tekerni. Az alapjárat meg nem 900, hanem 750. Okos!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!