Miért van olyan kevés Mustang, Camaro, stb. Magyarországon?
Aki fel akar vagni, az altalaban BMW-t vesz, holott a fent emlitett autok legalabb olyan gyorsak, erosek, szepek, sot igen stilusos megjelenesuek es nem kerulnek 25-30 millioba, hanem akar feleannyiert is megvehetoek.
Peldakent mondjak, hogy Fiattal nem lehet megjelenni egy targyalason, csak BMW-vel. Ilyen alkalmakon is szerintem eleg jo benyomast kelt egy Mustang.
Mit gondoltok? Miert van a magyar utakon olyan keves beloluk?
Mert nem dízel . És nincs presztízse. Egy mustangba éves szinten 800e ftal többet tankol 5 év alatt 4.8m Ft. Mellé jön az hogy igénytelen belül (ez szubjektív de a Camaro az hanyadek)
Mellé jön hogy új bmw 340i árából ki se jön a Mustang nemhogy a Camaro :)
Szóval a BMW Audi Mercedes triumviratus az autó ami elfogadottan presztízs.
Ezek közül a legtöbb hobbiautónak való, de például ha be kéne vele vállalni 1000km-t egy huzamban, akkor lehet szívesebben ülnék be akár valamelyik hasonlóan nagy motorral szerelt német triótól származó autóba, mert ott a teljesítmény mellé legalább kényelem is akad. A fogyasztás meg olyan dolog, hogy mindkettő megkéri a magáét, csak egy Mustang vagy bármilyen amcsi izomautó ugye erről híres, míg egy európai benzintemető sokkal " szolidabban " kajál be ugyanannyit.
Aztán ha meg most az említett dízel példát vesszük, szerintem akkor is ugyanez volna a helyzet, hogy ha ugye alapból azért veszi valaki mert közlekedni akar és nyilván sokat, azért ugye a dízel, akkor megint hátrányban lesz, mivel ott enyhén szólva alacsonyabb szinten van a komfort.
Bár egyébként pont ezt az ellentmondásosságot amúgy sem értettem sose az amcsi kocsikban. Azért kell a nagy motor, automata stb, hogy a hosszú utakon minél kényelmesebben utazhassanak, de akkor miért pont a beltér marad el az európai átlagoktól?
pontosab mivel rosszabb a beltér ?? Irtam hogy primitiv.. ok..
De attól hogy szög egyszerű a kapcsoló, szög egyszerű a formaterv, még nem kényelmetlen. az, hogy az ülés alatt nem olyan párnázott, illetve vannak kopogós műanyagok. Oké, de őszintén ültél már be autóba aminek kopogtattad a műanyagjait ?
Akkor kopogtatod ha rühelled a vezetést az utazást, és kritizálni akarod vagy lerohad az út szélén és magyarázni akarod magadnak hogy ez hulladék de lagálbb az ülés alatt tapicskolva is puhának ütődik a kezed.
Kb ennyi, a többi tényleg egyszerű mert a fogyasztás nagy tétel, a mustang nem megfelelő családi autó.. Egy audiból öltönyben kiszállva a kép annyi hogy egy jól szituált ember, családos mert van sok ajtaja, esetleg kombi is..
A mustangból kiszállva, na ez egy hülye ficsúr aki mutogatja magát, némmá 2 ajtó mert se kutyája se macskája..
Az audis felelősségteljesebbnek tűnik egyből..
aztán van aki ezeket letojja és mustangot vesz :)
"Olyanok, mint nálunk a hülyegyerek-Ladák, Suzukik, F Astrák. Normális, jó ízlésű ember ott sem veszi meg ezeket" - mirol beszelsz?
"ezt nem tudtam, hogy ott ez ilyen lenezett auto" - nem szabad mindent elhinni amit olvasol, foleg ha olyan emberek adjak a valaszt, akik talan meg sosem jartak az Egyesult Allamokban. Vagy talan jartal, kedves ma 10:57? Es ha igen melyik reszen?
Huszoneve elek a nyugati parton, sok cifra autot lattam/latok, de abszolut nem igaz, hogy h.lyegyerek/proli auto a Mustang/Camaro.
Inkabb a leultetett, agyonspoilerezett, hatul vontato hurokkal ellatott, fekete lampas Hondakra lehet ezt elmondani. A Mustang/Camarora nem!
Kulon kell valasztani az evjaratokat. 2 reteg jar regi Mustang/Camaroval. Aki meg anyutol/papatol orokolte es nincs penze ujabb gepre - ezeket mar messzirol eszreveszed ha elotted megy a sorban, mert veszett budos a kipufogojuk. A masik reteg, aki veteran rajongo es tip-top allapotban tartja a vasat es nagyritkan kiallitasokra is elmegy vele, hogy buszkelkedjen.
Az uj Mustangot/Camarot pedig ugyanugy veszik fiatalok, oregek, gyari munkasok, oltonyos emberek. Egy vallalati vezeto is ugyanugy vesz Mustangot/Camarot, csak o a full extras, bor uleses, bivalyverziot veszi, mig az atlag ember csak a 6 hengeres, szovet uleshuzatosat tudja megengedni maganak, de villogni lehet azzal is azok elott, akik nem ertenek az autokhoz.
Abban az allamban ahol en elek, 4x annyi ember el, mint Magyarorszagon, igy van itt mindenfele verzio butasag lenne olyan kijelenteseket tenni, mint az elozo. Foleg egy egesz orszagra! :(
A szomszedom (vmi broker) peldaul evekig egy csodaszep S5 kupeval maszkalt. Mikor lejart a lizing, kedvet kapva azon, hogy nalunk a csaladban ket Challenger is van elment es vett egy Hellcat-et! Fogalma sincs az autokrol, nem beszel loeroben meg nyomtekban, de tettszett neki az auto. Probalta a Camarot is de mivel majdn' 2 meter/200 kilo a pasi, a Camaro kicsit szuk volt neki. Ot vajon mi hajtotta, a presztizs, a tekintelytparancsolo kulso? Oke, hogy az Audi presztizs a Hellcat meg uber respect, de 2 abszolut teljesen eltero jarganyrol van szo.
Vagy ott van egy masik ismi (pilota). Subaru Imprezaval jar. Neki is lassan lejar a lizing. Dodge Chargert nezeget uj autonak es csak azert nem Mustangot (amit szeretne), mert a kiscsalad miatt muszaj a 4 ajto.
Az hogy miert van ezekbol a kocsikbol ilyen keves Mo-n, azt pedig a tobbiek leirtak, koltseges/korulmenyes a szerviz + magas fogyasztas.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!