A francia márkáknak mely márka, mely modell, mikor hozta el a "rossz hírt"?
Én a harmadik Renault Méganet taposom.
Nem tudom, nekem semmiféle rossz tapasztalatom nincs a márkával.Egyedül talán az, hogy az alkatrészek kicsit drágák hozzá, drágább, mint mondjuk a Ford.
Az első egy I-es volt, a második II-es mégane.
Mindkettő 1.6 benzines volt, a mostani IV-es viszont dízel.Mindegyik nagyon gazdagon felszerelt volt, dugig elektronikával, extrákkal, amikhez bizony hozzálehetett szokni, más autóba átülve az a "mi ez az őskosi gagyiság" jutott az ember eszébe.Visszatérve az elektronikára, az I-esnél ami idegesítő hiba volt, hogy a központi zárja elromlott.Külföldre is gyakran megyek, oda is használtam őket.
Nem volt gyakoribb szervizvendég egyik sem, mint a kollégák Volkswagenje.Viszont minden periódust betartottam.
14 év Renault birtoklás után bárkinek merem ajánlani a márkát.
Az, hogy a PSA konszern járműveivel mi a helyzet, nem tudom.De, kétszer nem lehet "jó franciába" nyúlni, bocsánat háromszor, az újjal sem volt eddig baj.
Magyarországon ezek az autós sztereotípiák nagyon erősek.A japán rohad, a francia elromlik hamar, a koreai meg porszívómárka, ja és az is elromlik.
Pedig, ha hivatalos statisztikákat nézünk, bizony nem állnak rosszul a francia márkák, legalábbis a Renault.
Nekem volt egymás után két peugeotom, az biztos , hogy soha többet nem lesz...
Most Toyotám van, ez még a kötelező szervizen kívül nem volt szervizelve ( 10éves 300000km)
Elképzelhetetlennek tűnik, hogy bárhol otthagyjon.
1.
A Toyoták nem rosszak, de sokan, én is nehezen tudjuk megemészteni a dizájnjukat.Mondjuk, őszintén megmondva, kevés japán autóra mondanám azt, hogy szép.
A mostanit vettem újan.
A másik kettő használt volt,de fiatal.Az egyikben 230 ezer körül, a másikba 260 ezer volt, amikor eladtam.
A franciknak az tette be a kaput,hogy ha valamit meg lehet csinalni a jelenlegi megoldasoktól (sokkal) bonyolultabban,akkor tuti ők lesznek az elsők akik megteszik......
De hogy csak egy primitív példat emlitsek még egy normalis alufelnit sem tudnak legyartani......kb 90%-nak nincs a közepén átmenő furat tehát pusztán egy sima gumicserénél is át kell szerelni a centirozo gépet mert nem lehet feltenni rá,mint bármelyik másik kereket.....
Nekem egy Laguna I aztán egy Clio dci tette be a kaput a francia kocsiknál.
Citroenek kicsit extravagánsabbak (C6) , de nem mernék belevágni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!