A francia autóknál az a probléma, hogy annyit mindent beletesznek, mint egy prémiumba, viszont a kivitelezés nem "prémium"?
A Peugeot 607-est igaz már nem gyártják, de egy említendő példa.
Sok olyan felszereltségű példány van belőle, ami tud annyit, mint egy 520D vagy Audi A6.
Viszont,egy prémiumautónál a tulajdonosok elnézik az elektronikai hibákat,mert hát sokat tud, sok törődést (szakszerviz) igényel a drága.A BMW-nél különösen sok elektronikára visszavezethető hiba van.A 3 német prémiummárka közül a BMW a legkultikusabb,legegyedibb de egyben a legmegbízhatatlanabb.
Egy franciánál viszont kevésbé elnézőek a tulajdonosok, mert hát nem prémiumautó, nem tud többet, mint egy Toyota,aztán gyengélkedik.
A francia mérnökök mindent igyekeznek beletenni az autókba,lényegében ettől sikeresek.V
Mindig imádták a futurisztikusságot, élen jártak és járnak újdonságok bevezetésében.Viszont, ezek az extrák gyakran kiforratlanok, ebből adódnak a hibák.
Jesszusom, mi ez a hülyeség?
A francia autó rossz sztereotípiát nem a rendkivül ritka full extrás Peugeot 607-es alapozta meg, hanem az egyszerű, olcsó Renault Cliók, Citroenek, Peugeot 206-osok vagy bármi hasonló. Ja és a francia autókban milyen futurisztikus, technikai innováció volt az utóbbi 20 évben, ami tényleg ütött, és hasznos volt? Valami olyasmi példát mondj, mint az Audi quattro hajtása, vagy a BMW-nél a HUD kijelző amit már egyre több márka átvesz, spéci turbódízelek. Van a franciáknak ilyen?
Mi az a prémium kivitelezés? Krómozott gyártósor, gyémánt forgácsszerszám vagy bőr kesztyű a szalagmunkásnak? Csak mert ha ezek, akkor a 607-nél ezek pont adottak voltak. Ugyanott készült, mint pl. a 407 Coupé ( https://www.youtube.com/watch?v=PlxT1qtsYZc ), a francia főhadiszálláson, ami gyakorlatilag a "luxus" gyára a Peugeotnak, ahova a legtapasztaltabb szakikat gyűjtik össze cégen belül (győri Audiban kb. a V12 gyártás lehet ilyen). Ennek eredményeként szerintem egyébként nem is mondható el, hogy ezek a járgányok néhány százezer kilométer után széthullanának a használójuk alatt - Nyugat-Európában az egyik legnépszerűbb taxi volt, a megbízhatóságával sem hiszem, hogy az átlagnál több probléma lett volna. Ami hirtelen eszembe jut róla, az pl. az automata váltó meghibásodása vagy a korai szériáknál a FAP, de ezeken kívül strapabíróbb kocsi volt, mint a német kortársai.
Ha feltétlenül a francia megbízhatatlanságot akarja valaki mantrázni, akkor legalább csinálja meg a házi feladatot és nézzen utána melyik típusra mondható el valóban a dolog (pl. 307 első széria vagy C4 Picasso), de a francia nagy autók elég régóta rendben vannak ilyen téren - középmezőny megbízhatóságban vagy még jobb. Általában azok a típusok szoktak rossz hírnévnek örvendeni, amikre gyorsan nő a kereslet, s a gyárban nem győzik a lépést tartani a rendelésekkel.
Hát igen, a Peugeot, Citroen mindig is úgy gyártotta az autóit, hogy kb köze nem volt a németekhez.
Torziós hátsó híd pl, de az hogy szerelhetetlenek, lehet benne valami, magam is szereltem párat, tényleg idegesítőek.
De minőségben egyáltalán nincsenek hátrányban, sokszor autócserénél én is nézegetem a franciákat, de ahogy észrevettem, mintha már drágábbak lennének jópár németnél.
Nem véletlenül.
Pl hol volt a VW, Audi, Opel, stb, amikor a Peugeot már régen kiadott dízel motorokat személyautókba? Már a 304-es Peu is volt dízellel szerelve, 1960 körül.
Mondom ezt úgy, hogy nekem is Opel van.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!