Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Toyota Hiace? Ennyire megbízha...

Toyota Hiace? Ennyire megbízhatóak lennének az eléggé magas vételáruk alapján?

Figyelt kérdés
Konkrétan a 4x4-eseket nézem csak, és a legfiatalabb, nagyobb lámpájú, facelifteseket. Áfával, 4-5 millió közt vannak a jól kinéző, jó állapotúak.

2018. febr. 13. 21:03
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
72%
Toyota megbízható
2018. febr. 13. 21:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 A kérdező kommentje:

A hírük jó az biztos, persze nekünk nem volt még Toyotánk semmilyen típus. Csak kissé magasnak tartom a feljebb sorolt árakat. A legfiatalabbak, legutolsó ami az eu-ba jött is 6 éves.


Konkrétan azért érdekel, mert akartunk venni egyet, egy hasonló kaliberű, szintén japán, csak más márkanevű helyett, és csak összkerekest, mert az néha kellene.

Csak ez végről is, meg más ok miatt nem lesz jelenleg biztos. Ha eltelik pár év akkor meg már szinte biztos, hogy ami még fut az országban az eléggé lehajtott lesz már. Akkor viszont nem biztos, hogy érdemes lesz vele foglalkozni, és persze mennyi japán autót visznek ki az országból.

2018. febr. 13. 21:14
 3/16 anonim ***** válasza:
Én kissé túlárazottnak érzem. Eléggé puritán és gyenge is az európai gépekhez képest. Én főleg utóbbi miatt vettem mást.
2018. febr. 15. 20:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 A kérdező kommentje:
Hasonlóan gondolom én is, de a "puritánságával" nem lenne gondom, legalább kevesebb hibalehetőség van. Csak az árak szaladtak el! A 2 milla alattiak meg azért nagy százalékban már lehatott példányok. Meg a koruk.
2018. febr. 15. 21:30
 5/16 MisterTT ***** válasza:
Igen.. Tènyleg jók.. Dolgoztam par autóalkatrèsz gyàrban , a Toyota alkatrèszeket a Nagy màrkas autóknàl (Mercedesz Audi BMW) is precizebben kellett tesztelni ès minősègellenőrízni. Olcsóbb megbízható koppintasa az Isuzu.
2018. febr. 15. 21:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/16 anonim ***** válasza:
100%
Nekünk volt egy Hiace-nk. Apám találta valahol, teherautóhoz képest nagyon kevés kilométer volt benne, bár ez a körablakos, 6 üléses kivitel volt. Még az a generáció, amik Magyarországon a Nysa korszak utáni mentőautók is voltak. Talán 1,2 milliórt vette, aztán nálunk volt vagy 10 évig. Mi sem használtuk sokat, volt másik autó is a hétköznapokra, szóval nyaralni jártunk vele, meg ha szállítani kellett ezt-azt. Aztán egy idő után annyira nem volt már használva, hogy egyre inkább nyűggé vált, hogy foglalja a helyet a garázsban. Apám mondjuk nem annyira akarta eladni, ezért meghirdette 2 millióért (emlékeztetőül: 10 évvel korábban 1,2 m-ért vette). Akkor ijedt meg igazán, amikor már első nap hívták, hogy mikor jöhetnek az autóért. Vicces volt, emlékszem, hogy hebegett-habogott a telefonba, hogy hát nem is tudja, lehet, hogy nem is eladó. Aztán ahogy letette, elképedve kérdezte, hogy mennyit érhet az autó, ha erre az általa irreálisnak vélt árra is egyből jött komoly érdeklődő. De arra jutott, hogy ennél többet csak nem kér érte, mert hát az milyen már. Hozzáteszem, az utcán nem szerette kint hagyni sehol, mert többször előfordult, hogy állt az autó a ház előtt, és becsöngettek idegenek, hogy megvennék. Félt attól is, hogy ellopják. Na, aztán 2 millióért mégis eladta 1-2 hónap gondolkodás után. Afrikába vitték. Akkor tájékozódtunk kicsit, azt mondták, hogy Afrikába meg az arab országokba korlátlan menyiségben el lehet adni ezeket, és ha jó az autó, akkor igazából nem hogy nem csökken az ára, hanem a régi egyszerű dízeleknek inkább felfelé megy, amint egyre kevesebb lesz belőlük. Hasonló a helyzet a klímás Yarisokkal is. De igazából ami Toyota, azt mindenhol szeretik a világon.
2018. febr. 16. 12:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/16 A kérdező kommentje:

Olyan pletykákat hallottam, hogy mostanság a Toyota benzinesben van nagyon toppon, a dízelei viszont sokat betegeskednek.


Amúgy valóban autó kapcsán az eredeti elképzelés egy 4x4-es Hiace volt, de ezt az ötletet nem valósítjuk meg úgy néz ki. A feltornázott ár játszik közre, meg hát kifutnak előbb-utóbb. Még ha mondjuk a motorjához lenne is alkatrész, mivel úgy tudom a Hilux-éval egyezik.

Meg a viszkós-rendszerű összkereket nem egy hatékony megoldásnak mondják a hozzáértők.

2018. febr. 22. 22:34
 8/16 anonim ***** válasza:

Ha off-roadozni akarsz vele, akkor nem feltétlen a viszkókuplungos a legjobb. De hétköznapi használatban teljesen elég és praktikusabb is.

Az árra mondhatod, hogy feltornászott, de mesterségesen nem lehet magasan tartani valaminek az árát, ha nem ér annyit. Azért kerül annyiba, mert jó és szinte elpusztíthatatlan. Az ilyennek mindig ára van. Vehetsz olcsóbban mást, az más szempontból lesz drágább.

A dízelekkel kapcsolatban: márkafórumokon, pl. Facebookon kérdezz rá, hogy melyik motort ajánlják. Volt a Toyotának egy gyengébb szériája dízelből. De itt van ebben a totalcaros cikkben is: [link]

Ez nem azt jelenti, hogy a többi dízelétől félni kellene.

A másik meg, hogy rendesen karbantartott autó nem romlik el, vagy csak ritkán. A kérdés az, hogy melyik mennyire karbantartás-igényes.

2018. febr. 23. 08:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/16 A kérdező kommentje:

Ez biztos igaz, egyébként nem úgy gondoltam, hogy rosszak összességében, csak kicsit túlzásnak tartok egy-két dolgot.


Amit hallottam az az, hogy a 2.2-es és D-Cat nevezetű dízelek a nagyon problémásak. Mondjuk a Hiace-ban nem ez van, ahogy a Hiluxban sem, vagy az LC-ben. Ez a három típus ami favorit Toyota-típus, és szóba jöhetne. Még nem zárható ki, hogy lehet Hiace összkerékkel végül ha sikerül még egy nem lehajtott példányt találni a jövőben. Sikertelenség esetén nem lesz.

2018. febr. 23. 14:03
 10/16 anonim ***** válasza:
Az új Toyota dieselek azért betegesek, mert nehezen tudják megcsinálni úgy, hogy teljesítse a mostani Euro normákat és emiatt sűrű szervízt igényel, mondjuk nem tudom más márkánál ez mennyire gond ma. Én mindig is benzines kocsikat vettem a szüleim pl. most vesznek szalonból egy benines KIA-t remélem sokáig jó kocsi lesz :-)
2018. márc. 7. 11:03
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!