Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A Lada Niva, hogyhogy létezik...

A Lada Niva, hogyhogy létezik még a jelenlegi formájában?

Figyelt kérdés

[link]


Én nem igazán vagyok rajongója a Daciának, de így a Niva mellé állítva látszik, hogy zongorázni lehet a különbségen.

Nyilván a legolcsóbb kapcsolók, műszerfal...stb kerül bele,anyagminőség sem a legjobb, tudásban is csak annyit tud, mint egy tizenéves Renault, de ennek ellenére, egy 21 századi autó.

A terepképességeivel is megállja a helyét.


Ellenben a Lada,olyan, mintha időt utaznánk.Nem beszélve arról, hogy a Niva baromira szűk belül, keskeny.


Az új Ladák formaterve egészen kellemes, viszont a Niva ugyanolyan ronda, mint amikor tervezték.


Mennyivel egyszerűbb lenne, ha a 4 ajtós Nivát leváltanák erre:

[link]

A két ajtósat meg erre:

[link]



Manapság nagyon kevés ember vesz olyan autót, ami csak terepre való.Inkább a SUV nevű öszvérek mennek, ugyanis az jó terepre, meg aszfaltra is.


2018. febr. 2. 19:33
1 2 3
 11/22 anonim ***** válasza:
Ez tényleg jó kérdés, de gondolj bele, miért létezik még MTZ? Ugyanez a téma, vannak olyanok akik azt hiszik ez a jó. Érdemes elolvasni az új Niva-ról szóló cikket a totalcar-on. Aki még azután is Niva-t akar venni, az meg is érdemli...
2018. febr. 2. 20:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/22 anonim ***** válasza:
100%

Azért legyünk őszinték, a Niva az szinte bárhol elmegy. Melós autó, tökön babon át, tökig ganajban annak mindegy.

Nagyon kevés ember vesz olyan autót ami csak terepre való viszont nagyon sok olyan munkakör van ahol az a fontos hogy terepen kompromisszumok nélkül teljesítsen a többi meg mindegy. Na a Niva pont erre való, olcsó és mehetsz vele bárhova, télen, nyáron esőben, hóban sárban, erdőben, hegyen, szántásban. Ár érték arányban valszeg a legjobb és ha munkáról van szó akkor ez számít.


Azok a nyugati terepjárók amik ugyanilyen módon üthetők-vághatók ( pl a régi G Merga, Defender stb) ezek mind jóval drágábbak. Egy új Defender az 20 milla! :D

2018. febr. 2. 20:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/22 anonim ***** válasza:
15%
A nosztalgia a legjobb marketing. Mindenhol azt hallod, hogy így a Niva, meg úgy a Niva. Igazából pont azok mondják hogy milyen szarok, akiknek volt már, vagy van, de na. 3 millió forintért, vagy még drágábban, ilyen autót venni egyszerűen nevetséges.
2018. febr. 2. 21:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/22 anonim ***** válasza:

Amúgy a Lada helyett ott van a Suzukiéknak a Jimny-je, ha terepezésről van szó. Árakkal nem annyira vagyok képben, szóval nem tudom melyik mennyire jön ki.


A dárcsia betonra való, meg inkább földútra. Az meg azért nem egy kemény terep, még akkor sem ha egy-két nehézpót + traktor hagyott egy nyomvályút.

Ott pl. a duster jobban boldogul mint egy sima, mezei autó.


Ezt csak azért írtam be példa gyanánt, hogy a különbségeket körülírni.

2018. febr. 2. 23:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/22 D. Brasco ***** válasza:
A lada egy igazi régi vágású baltával szabott IGAZI terpejáró annak minden előnyével és hátrányával......a dákó viszont csak egy BOHÓC suv,ami meglovagol egy divathullámot egyébként semmi haszna meg létjogosultsága nincs még akkor sem ha 4x4-es!
2018. febr. 3. 07:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/22 anonim ***** válasza:
A Jimny tényleg jó alternatíva lehetne. Megnéztem, kb. 1,8 millióval drágább, mint a Lada. Dusterről csak hivatalos árlistát találtam, ott 4,2-től írja a 4x4 változatot, tehát még mindig 1,2-vel drágább a Ladánál. Szóval ilyen szempontból van létjogosultsága a Ladának, egy igásló igazi terepre, aprópénzért.
2018. febr. 3. 09:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/22 anonim ***** válasza:

Valaki mondja már meg ki az a rengeteg ember akinek a Niva kell? Mert a környéken max 1 erdésznek van, ha még megvan neki egyáltalán, mindenki másnak L200, Hilux, Navarra etc (erdész, vadász, agrármérnök stb stb) ÉRtem én, hogy jó terepen, de a fentiekkel is el lehet menni máshol és legalább nem rohadnak le úton-útfélen. Nyilván drágább, de nem véletlen.


Érdemes elolvasni:

[link]

[link]

2018. febr. 3. 18:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/22 anonim ***** válasza:
Gondolom mindenki a felsorolt típusokkal járna, ha tehetné, de biztos nem mindegyik vállalkozás teheti meg, hogy ennyiért vegyen munkaeszközt. Én borászatnál láttam új Nivát. Épeszű ember magánhasználatra biztosan nem vesz. Munkaeszköznek talán megteszi. Nyilván hulladék, de ennyiből erre telik.
2018. febr. 3. 19:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/22 anonim ***** válasza:

" Nyilván drágább, de nem véletlen."


Nyilván drágább, de a kérdés mennyivel vagy hányszor drágább? :D

A Hilux 7 milliós alapárral indul a szimpla és majd 8,5 millióval a duplakabin esetén. A Navarra 7,5-11,2 milliós alapára is szép ( változat és felszereltség függvényében).

Az L200 6,8-10,2 milla közötti alapára is tuti.


A Defender 20 millás ára meg mindent visz. :D


Nem kétség, akár a normális keleti/nyugati terepjárók akár a pickupok sokkal sőt nagyon sokkal jobbak, mint a Niva, de a Niva 3 milliós alapárával egyik sem versenyképes.


Egy 3 millióba kerülő használt akármelyik felsoroltból simán lehet olyan betegágy, mint egy Niva vagy még rosszabb is.


A Niva az árához képest nagyon jó. Nyilván egy Ford Focus is jó egy BMW F10 530d sokkal sokkal jobb, de ha nincs 20 millád egy új F10-re csak 6 akkor marad a Focus :D


Ha megteheted ( és nálunk vidéken is sokan megtehetik) akkor egyértelműen nem a Ladát fogod megvenni, nem is kérdéses.

2018. febr. 3. 19:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/22 anonim ***** válasza:
Nyilván sokkal olcsóbb, ennek ellenére pár hobbiszocialistán kívül senki nem veszi. Pont az kellene elrettentsen mindenkit, hogy a 3szoros ár ellenére sem veszi meg szinte senki, ahol komolyabb terhelés van.
2018. febr. 3. 19:26
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!