Mi a véleményetek az új renaultakról? Milyen maga a márka? Megalapozottak az előítéletek a francia kocsikkal kapcsolatban?
Nagyon tetszenek pl az új renault fluence,illetve megane kocsik,de persze ez csak egy dolog,nem vagyok nagy autószaki,viszont az tény hogy ez a márka több autógyárat is bekebelezett,és jelenleg az autógyártás élén áll a legnagyobb autógyár címmel,karöltve két nagyon megbízható japán autógyárral(nissan,mitsu),a motorok amiket gyárt pozitív kritikákat kaptak,és újonnan kapok egy ilyen kocsit 4-5 milláért 10 km-mel,míg ugyanennyiért max egy 2012-2013-as 5-ös bmwt kapok jópár km-el(csak hogy egyet említsek a magyok közül)
Szerintetek mi szól a renault ellen,és mellett?
Leírtad hogy mi a jó szerinted, ha tetszik vedd meg.
Sőt a Mercibe is tesznek Renault motorokat.
A sógoromnak X5 van és 480000 ft egy sorozat gumi, ami kb 30000 km-t bír ki.
Tavaly két sorozatot használt el.
Melette még volt jó sok és húzós szerviz is.
Nekem (lehet, hogy nem vág témába) az új Renault Trafic-kal van tapasztalatom, ami ugye nem személyautó. DCIenergy145. Sajnos nem sok jót tudok mondani róla, 45ezret mentünk vele eddig, de ez elég volt ahhoz, hogy kívülről megtanuljam az assistance szolgálat telefonszámát. Nem volt benne tízezer sem, mikor út szélén hagyott, egy elrepedt hűtőfolyadékcső miatt. Gyári hiba, mondták, kedvesek voltak, megjavították. Oldalajtó fogadó részén a műanyag alkatrész mindig eltörik, kB hatszor cserélték eddig, kezdtem ideges lenni, válasz, de hát garanciában cserélik, mit aggódok? Húszezer környékén látjuk, radírozza az első kerekek külső oldalát. Bevisszük. Ez sajnos nem garanciális, mert biztosan a rossz út tette tönkre, ki kell fizetni a futómű beállítás költségeit, a gumikat pedig nyugodtan fent lehet hagyni műszaki vizsgáig, mert igazából csak a külső élük kopott le jobban(!) Egyik reggel nem indul, szórja a hibajeleket. Assistance beviszi szervizbe, aznap visszaszólnak, semmi baja a kocsinak, gépre dugták, és nincs hibajel. Akkor miért nem indult el??? Azt ők nem tudják, gép semmi hibát nem jelzett. Most, 45ezernél új sláger: kuplung pedál benyomást követően bent marad, nem jön vissza. És ez még tíz alkalommal, lábfejjel alányúlva lehet visszahúzni. Bevisszük, próbakör, náluk jó volt a kocsi. Csináltak vele valamit? Nem. Megjavítják? Amíg nem jelentkezik a hiba úgy, hogy ők is tapasztalják, addig nem nyúlnak hozzá. Oldalajtó fogadó műanyagja jelenleg is törött, de már nem tud érdekelni.
Elegünk van belőle. Lehet, hogy csak mi fogtunk ki egy ilyet, és a többi jó, de ez alapján én mindent messze elkerülök, amit a Renault gyárt. És a szervizük sem áll a helyzet magaslatán.
Nekem egy 3éves francia autóm van. Az igazság az hogy nagoyn szeretem, sokat járok vele, és eddig semmi problémám nemvolt. Nagyon sokat fejlődtek az utóbbi években. A régi beidegződések és előítéletek az újabbakra már egyátalán nem jellemzőek. Gondolom ennyi pénzért nem egy 10+ éves autót akarsz.
A "nagyokkal" aza baj, amit már előttem is írtak, sok bennük a km, és csak akkor vegyél ilyet ha a fenntartásra is futja. mert ugye mikor azt számoljuk mennyit költünk az autóra akkor a szervízdíjakt/alaktrész díjakat/gumi/biztosítás/súlyadó stb -t is számolni kell.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!