Mozgó autót miért nem rakunk egyesbe?
Mondta az oktatóm,hogy egyesbe ne rakjam vissza soha mozgás közben
de nem értem miért
amíg nem pörgetem szét mi baja lenne?
és ne azt mondjátok mert elindulásra való mert azt már sokszor megkaptam
Nem sebesség hanem fordulatszám függő hogy mikor kell egyesbe visszaváltani, bár természetesen összefüggő dolgokról beszélünk. Egyébként ha egyesbe visszarakod ott ahol kettesbe kéne, akkorát fog bólintani, rugni az autó, hogy ihaj, és garantáltan mindenki szemügyre fog venni mit bénázol XD
Egyes csak nagyon lassú menetnél kell. Ismétlem, fordulatszám függő, érezni kell, hogy azt a fordulatot ill. sebességet még bírná-e a kettes lefulladás nélkül.
Én a havas csúszós utakon szoktam egyest kapcsolni. Dombnak felfele felmegyek kettesbe lehelet gazon de a domb tetejen belassitom
Az autot 20 alá és rakok egy egyest a leejtő előtt. Így csordogálok le. Hozzáteszem csúszós úton ahol a fékezés kerülendő. Igen szenved visít de ez van, és itt sem szabad hagyni hogy felgyorsuljon az autó pl 40-50 ig mert az gyilkolja a hajtást. Kettesbe nagyon gyenge a motorfék ahol használom. A lényeg hogy lassú tempónál kell berakni és nem erőltetve. Ha nem megy egy pici gázfröccs segíthet.
Azért mert fejre áll a kocsi ha sikerülne beerőszakolni mondjuk 40 kmhnál....
egyesbe csak akkor rakod vissza ha már tényleg csak 1-2 kmh val gurul kvázi majdnem megállt és csak oldalra nézve láod hogy halatsz előre nézve már nem is látod hogy állsz vagy haladsz. Itt mehet az 1-es. De amugy meg kettes és finom csusztatás
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!