Mindkettő kombi 1.9 pdtdi 116 lovas, 2000-es évjáratúak. Szerelőmé mindkettő, a passatért 800 ezret, az a4-ért 900 ezret kér. Amelyik jobban tetszik azt vigyem mondta. Én az Audi fele hajlok, ha tényleg csak a vételárban van különbség. Mert alkatrész árban nem láttam különbséget, s Audi mégis minőségibb, tehát jobb az ar-érték aránya. Ti szerintetek?
Váltó futómű motor 90% ban ugyanaz. A passat az a6 os alvázára épült. Azt vedd amelyik jobb állapotú és kevesebb a km benne
2018. jan. 6. 18:29
Hasznos számodra ez a válasz?
2/11 anonim válasza:
Ugyan az a padlólemez, tehát a Passat az A4 padlójára épül, ugyan az a futómű és a hajtásrendszer.
A Passat hátul nagyobb mint az A4 innentől kezdve amelyik jobb vagy jobban felszerelt.
2018. jan. 6. 18:33
Hasznos számodra ez a válasz?
3/11 A kérdező kommentje:
Full ugyanaz, nem egy nagy eresztés, azért kipörgés gátló mind2-ben van, digitklíma is, egyedül hátul nincs elektromos ablakemelő egyikbe sem. Én úgy tudom, hogy a B5.5 Passáttól egyeznek a Passátok az A6-tal.
2018. jan. 6. 18:41
4/11 anonim válasza:
Az 5-ös Passat sokkal, de sokkal tágasabb, mint a B5-ös A4, az A4-es szinte túl szűkös szerintem. De ha ez nem szempont nálad, akkor érdemesebb az Audit venni.
2018. jan. 6. 18:42
Hasznos számodra ez a válasz?
5/11 anonim válasza:
#második
Drága barátom a passat soha a büdös életbe nem épült az a4 lemezére.
A phaeton meg több lemezre is épült csak épp az a6 osra nem...
2018. jan. 6. 19:29
Hasznos számodra ez a válasz?
8/11 anonim válasza:
Passatot venném, de mindkettő jó, ha mindenképp dìzel kell...
2018. jan. 6. 19:50
Hasznos számodra ez a válasz?
9/11 anonim válasza:
Lehet, hogy hihetetlen, de a Passat az A4-es alvázra épült, csak jobban meg van nyújtva (ma már valami univerzális platform van). Az A6 saját padlólemezt kapott, a Phaeton pedig konkrétan egy A8-as, acélból.
2018. jan. 6. 21:27
Hasznos számodra ez a válasz?
10/11 anonim válasza:
Padlólemez vita lezárásához:
"The B5 platform employs a longitudinal engine placement, which differs from the Volkswagen Group A platform which have been traditionally transversely mounted. This platform (also known as PL45) was introduced with the first-generation Audi A4 and the 1996 Volkswagen Passat. "
Ha nem utaznak benne hátul túl sűrűn, akkor A4, ha viszont kell a hely, akkor Passat. Egyébként tök egyformák műszakilag.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!