Ha új a lambdaszonda, miért jelzi a hibát rá?
Milyen egyéb okai lehetnek, hogy hibásnak jelzi?
Első és hátsó is gyárira cserélve.
Elsőn megfelelően változnak az értékek, a hátsó be van állva 450re.
Szerelő nem ért rá tüzetesebben át vizsgálni még, csak érdekelne hátha volt már így
Katalizátorra dobna hibakódot és lenne "tünet" is ha jól tudom.
2. köszönöm a választ, magad csináltad? Remélem ez a gond mert akkor megoldható háznál, köszi
Nem, katalizátorra nem dobna hibakódot.
A lambda szonda a kipufogógáz károsanyag tartalmát hivatott figyelni. Van belőle egy a katalizátor előtt és egy a katalizátor után, ez utóbbit nevezik monitor szondának is. Ha a katalizátor már előregedett és nem képes ellátni a feladatát akkor a két szonda által mért érték nem vagy nem kellő mértékben fog különbözni egymástól amit lambdaszonda hibáként fog jelezni
Igen, magam csináltam meg.
Rájönni tovább tartott, már 3 napja szívtam az utángyártott lambdával, mikor kézzel megfogtam a szigeteletlen testkábelét és láttam diagnosztikával, hogy csökken a feszültsége és ingadozik, onnan jött a felismerés, hogy nem kaphat testet.
A keser az egészben, hogy a régi szondának is ennyi lehetett a baja
Autóvillamos mérnöknél jártunk ő azt mondta az átnézése egy napos munka lenne de ő nem gondolná hogy katalizátor, mivel arra dobna hibakódot. (elhiszem neki, hogy dob hiszen Opelben dolgozik).
De én is félek tőle, hogy még is az, kiderül jövő héten, csak egy előzetes érdeklődés
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!