BMW-kkel miért szégyen megjelenni, miért köpködik annyira őket?
Mert a BMW-sek között az általánosnál több az alábbi: (tisztelet a kivételnek!)
1. KRESZ-re és többiek biztonsgára fittyet hányó, nem indexelő száguldozó őrült.
2. Felvágásra vágyó senki, aki behoz egy roncsautót németből, csak mert a propeller embléma van rajta, és azt hiszi, ettől lett valaki.
3. Elég sok rosszat hallani a megbízhatatlanságukról. Persze ez részben a roncsautóimport hatása. Bár főnököm új, 0 km-es BMW-je is leállt 2 évesen, és nem indult el többet.
Egy új 7-es BMW-vel szerintem még mindig nem szégyen megjelenni, és egy idősebb, de tökéletes állapotban lévő, gyári állapotú BMW-vel sem.
Viszont sajnos a régi BMW-k (E36, E46 Coupe, E39, stb) tulajai gyakran nem úgy viselkednek az utakon, ahogyan kellene - lehet ezt sztereotípiának nevezni, de van alapja. Amióta rendszeresen vezetek a városban és autópályán, azt tapasztalom, hogy a gyenge 2 literes dízeleikkel is úgy viselkedik egy csomó BMW-s, mintha Ferrariban ülne: mindenkinél gyorsabban kell menni, mindenkit meg kell előzni, indexet tilos használni, ha valaki 140 körül merészel megelőzni egy teherautót a belső sávban, muszáj levillogni. Ez rontja a presztízsüket, bár megjegyzem, az újabb Mercedesek és Audik sofőrjei is produkálnak érdekes dolgokat.
Mert egy nagy presztízsű, de iszonyatosan túlárazott és ahhoz képest annyira nem is jó kocsi. Arra viszont jó, hogy sok primitív ember olcsón megvegyen egy leharcoltabb darabot és vagizzon vele a lakótelepen.
Arra nincs pénze általában az ilyennek, hogy vegyen egy új BMW - t, a lényeg, hogy fekete vagy sötét legyen és az első számjegy minél magasabb legyen, 5 vagy 7. Megvenné, ha 710 - es is lenne, akkor is.
Persze ez egy szervizigényes drága gép, fenntartani sem könnyű, de rajta a BMW embléma.
Aki könnyedén megveszi az új 750 - est, M5 - öt, az általában különösebben nem vág fel vele, megdolgozott érte, ha gondja van megjavíttatja, ezekkel általában nincs is baj.
Én egyszer alkudtam egy pár éves 528 - ra, gyönyörű darab volt, amerikai piacra szánt példány, sok króm, idős özvegy nőrokontól. Ki is próbáltam, meg tudtam volna venni - nagyon kedvező áron megkaptam volna - de valahogy nem kellett.
1. A BMW régen prémium autó volt, mára a 18-25 éves példányok ára lement és elérhetővé vált a fiatalok részére. Ezért mára egy tucat divatautó lett. Megveszik a 18 éves kismotoros gyenge 320i-t vagy 320d-t és azt hiszik h menő h van egy 18 éves szarrá hajtott BMW jük és elhiszik, hogy egy versenyautóban ülnek, pedig ezek átlagos gyenge régi szétrohadt kidobott autók. Ez lehet az egyik oka h lenézik, de az csak a régebbi modellekre igaz vagyis amiből áll minden utcába 5db mivel "menő" dolog E46, E36, E39. Ott vagy a cigányok kedvence a merci mellett a "sukár" E60 meg a régi X5, E38, E65.
2. A pár éves modellekre nyilván ez nem igaz, azt jól kereső üzletemberek, vagy jól házasodott "nők" kapják/veszik.
3. Nem szégyen megjelenni egy BMW-vel. Sok az irigy akik a smoke and sárm oldalról vannak és a füstölő motorhibás golf tulajok mondják, hogy ciki, de ez hülyeség.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!